Galna grannar! Eller så är det jag som är galen när jag ritar dessa bilder XP

Tja sitter hemma med älsklingen och kollar när han spelar tv-spel. Typ dt enda (förutom ett till) som jag tycker är kul att så på.
Slutade kl 20 ikväll och när jag gick hem med musiken i öronen och in i trapphuset kom jag ungefär halvvägs då jag hörde protdörren stängas med det brak/duns/späll. Sen hörde jag det igen och igen och igen och igen.... =S började undra om det var någon som lekte med dörren eller om det var åskan som gick. Tog bort ena hörluren från ögat och insåg snabbt att det var musik som dunkade i hela trapphuset. Asså fatta hur mycket det lät om man trodde att det först var åskan som gick!

Trodde först det var grannarna vägg i vägg med oss som dunkade musik eftersom det inte är första gången de spelar för hela grannskapet. Men den här gången var det grannarna under dom som spelade Star Fm på högsta volym. Alltså våra finska grannar som super och röker så det luktar i hela trapphuset så fort dom öppnar ytterdörren!


I vanliga fall brukar det se ut såhär. Afrogrannarna som dunkar afromusik (visst dt e inte dålig musik! Absolut inte men jag väljer när jag ska lyssna på musik och ingen annan).


Men idag var det nog mer såhär ;) tryck ctrl+ för att zoma in bilderna, satan i gatan vad jag garvade ner mej när jag gjorde finnarna!!!


För övrigt så orkade jag såklart inte höra på allt oväsen så jag och älskling åkte till Daisy´s i skarpnäck och käkade kebab och kollade på en av Alien vs Predator filmerna som gick på 6an ikväll och som visades på tvn i restaurangen. Sedan åkte vi hem och ja, nu sitter vi här och degar. Har fortfarande ont i fötterna efter dagens arbete! Rensade upp lite på lagret, slängde inget men jag sorterade upp allt som inte låg där det skulle plus att jag le ihop flera öppnade förpackningar till ett samt slänge massa kartongflikar som satt på massa kartonger.

Kommentarer
Postat av: mmautildah

Fin blogg :)

2010-07-25 @ 13:38:06
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: erika

man ska inte håna finnar på det där sättet, det kan komma tillbaka till en när man jobbar serru ;) haha

2010-08-25 @ 23:01:08
URL: http://erikaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0