Vilket lågtryck?

Det där med lågtryck varade inte så länge, liten skvätt med regn igår kväll men sen var det inte mycket mer. Enligt Aftonbladet såg det mer ut som jordens (sveriges) undergång.

Idag så är jag ledig men imorgon börjar jobbet igen. Denna söndag får jag tiden att gå genom att kolla på Paris new BFF eller va fan det nu heter. Final tydligen så vi får se vem som vinner.

Mer idag blir att städa upp lite i lägenheten, borde nog städa toaletten en gång till med tanke på vad jag lyckades göra igår när Johan skulle gå på toa (skulle torka händerna i handduken så kom jag åt locket på toan så Johan kissade ner hela toan och golvet). Vi höll på att garva ner oss totalt...fast det var jag som fick städa upp allt... mmm mumma!

Mer idag blir att läsa teori samt göra provet på internet om fordon motorcykel. Har 55 prov kvar tydligen om man räknar med alla prov som man kan göra på internet. Får se hur många jag hinner med innan det stora provet!

När Johan kommer hem (runt halv 6) så ska han och jag åka till hans farmor som fyller år, hur mycket vet jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0