Rose 2½

Det känns verkligen som en höstdag idag! Jag har sovit riktigt länge idag, vaknade för typ en halvtimme sen men jag drömde massa skumma saker och vaknade och visste inte vart jag var riktigt. Drömde allmännt konstiga saker så jag kan ju inte påstå att jag sov någoe bra. Sedan halv 6 så gick Johan upp och åkte till jobbet. Jag fick ingen hejdå puss!!! Eller jag kanske fick men då hade jag redan somnat om.
Ikväll börjar jag 19:30 så jag kommer kunna äta middag hemma med älsklingen =D han ville ha fiskpinnar med mos. Snabbmat som båda hatar jag vet men det går väl bra den här gången.

Idag under min lediga tid ska jag vara med mina tjejer (råttorna) och om det inte är super blött ute tänkte jag ta ut dem i parken ett tag. Tänkte även läsa lite teori och göra minst ett prov, har ju teoriprov om typ en vecka! =O

Nu blir det "frukost" och så jag tänker lägga undan datorn ett tag. Just fan jag höll på att glömma att förklara varför min rubrik är Rose 2½. Jo det var så att igår när jag kollade personaluppställningen så stod det Rose 2½ istället för mitt eget namn. Då har ju Mena varit framme och skrivit till 2½ för att hna tycker jag är som Rose i 2½ men. Haha så varje gång jag gör något konstigt eller påminner om henne så säger han alltid "You´re just like Rose in 2½ men!!"

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0