I stan med Ida

God kväll, sitter i soffan, smuttar på mitt hemgjorda iste och sneglar på när älskling spelar Demons Soul. Har lite paltkoma liksom han. Jag bjöd nämligen honom på Texas Longhorn och då har man fan paltkoma i en vecka efter att ha ätit där.

Idag jobbade jag 9-16 och det gick väl bra, lite lugnare idag än igår. Imorgon är jag ledig men jag kanske åker förbi jobbet ändå för att göra lite utbildningstester. Sedan vid 16 så blir det krypkörning i 3 timmar för att sedan åka hem och fixa middag.

Mer idag då? Jo efter jobbet så tänkte jag åka hem och duscha samt byta kläder men jag kände hur tröttheten låg och lurade så jag bestämde mej för att åka in til stan direkt för att vara med Ida, skulle jag åkt hem hade jag nog satt mej i soffan för att vila benen ett tag men sedan somnat ändå. Inne i stan gick vi runt i lite affärer och kollade. Jag köpte lite sexiga underkläder på Twilfit. Man måste ju hålla sej snygg för pojkvännen ;)
Sedan åkte vi till Ida och där däckade ajg någon timme för att sedan ta mej till Hammarby där jag mötte upp älskling och vi åt.

Han hade kollat på 2 lägenheter idag. Ingen av dom  lockade honom tydligen. Så det blir inget i sickla som det ser ut just nu fast vi ska sedan kolla vidare i nacka/sickla området efter något.

Nä nu får det vara nog för idag. Ska mata fiskarna och sedan krypa ihop bredvid älsklingen <3 ^^

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0