Denna vecka kommer jag.........

Godmorgon, hej, tja...eller hur ska jag börja inlägget idag? Känns så jävla uttjatat med att börja så. Men men nu har jag iaf påbörjat mitt inlägg. Idag så ska jag jobba (ooh vad ovanligt!) och sedan ska ajg hem och sova. Denna vecka kommer vara lagom händelselös. Den ser ungefär ut såhär


............
  • Vakna
  • Glo på tv och ät frukost
  • Surfa runt lite på internet
  • Plugga mc teori DEN ÄR PÅ FREDAG OM EN VECKA !!!!!
  • Inse att min buss går om en halvtimme så det är dags att börja klä på sej och sedan gå till bussen för att åka 10 minuter till jobbet och sedan börja jobba till stäning.
  • Komma hem strax efter midnatt
  • Duscha bort allt svett och matos
  • Krypa upp i famnen på älskling och titta på tv
  • Gå och sova
Enda avvikelsen från detta schema är på fredag då jag ska till mina föräldrar och äta middag och städa lite och sedan begrava 2 av mina råttor som legat i frysen hela vintern....och halva sommarn


Ni tänker säkert att detta låter skittråkigt och ja! Den här veckan kommer inte vara så himla kul men det finns saker som gör mej glad ändå men jag väntar lite med att berätta om det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0