Otto åker hem och Basse får äntligen mej för sej själv!

Idag ska jag, pappa och Basse till idre en vecka och renovera badrummet i stugan, åker och hämtar pappa runt 2 på hans jobb, wiihoooo köra i stan där jag aldrig kört själv eller med bil över huvudtaget, ja det känns ju smidigt...
Runt 12 kommer Ottos familj att bli hämtade så då får Basse äntligen vara med mej själv igen. Han verkar ibland lite smått besvärad av Otto ibland, Basse är ju en gubbe och Otto är ju bara en skitunge som alltid ska leka!

Ingen ångest eller saknad idag av ni vet vem, orkar inte tänka på honom för då börjas det väl igen? Har lyckats riktigt fint fast jag tänkte på gamla minnen i morse så brydde jag mej ungefär lika mycket som om jag skulle tänka på dom stunder jag haft med Jonathan, har dock lite dåligt samvete av att tänka så om ens pojkvän men varför ska jag lägga ner tid och tänka på honom en massa och böla medan han typ glömt mej fram till nästa vecka då jag (kanske) kommer ta kontakt med honom, får se hur jag känner då om jag smsar honom när jag kommer hem eller om jag bara låtsas som att jag fortfarande är i Idre ett tag till...hmm

Igårkväll åkte jag iaf hem till Johan, han var inte där som tur var för jag orkar itne träffa honom, han var och skulle rosta av bilen me sin pappa eller vad han nu sa. Själv så åkte jag dit för att hämta mitt skoterkörkort för...PAPPA HAR LOVAT ATT HYRA SKOTER NÄR VI ÄR DÄR WIIIHOOOO!!!!

Nä nu ska jag nog packa Ottos grejer och sedan bara vänta på att dom ska höra av sej så jag kan hämta dom från Stuvsta =)

Kommentarer
Postat av: Erika!

Varför suger livet för dig?

2010-01-23 @ 17:41:49
URL: http://chessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0