Mina djur hämnas!

Många påstår att hundar inte fattar nått, bullshit iaf om det gäller Basse! Inatt sov Ida hos mej och när hon och ja gick på kvällsrundan så träffa vi på en joggare som Otto tyckte var väldigt intressant så vi stannade poch snackade med honom om lite allt möjligt...i en hel jävla timme!!! Otto hoppade mest runt i snön men Basse var väääääldigt uttråkad och ville mest bara hem så efter en timme lite mer så började vi gå hem igen och Basse fick gå utan koppel, jag han följde oss fint ändå till huset...sen stannade han och jag ropade på honom att vi skulle gå in men han stog där nere på vägen och bara glodde på oss och när jag gick för att hämta honom så sprang han i full fart iväg och jag och Ida hade egenltigen ingen lust att följa efter för vi var kalla och trötta men vi ar tvunga och promenerade med Otto iväg dit Basse hade försvunnit och sen såg vi honom stå 30 meter bort och glo på oss och sen så när jag ropade på honom drog han iväg igen. Jag och Ida kom fram till att han jävlades bara för att han tvingats stå med oss och snacka i en timme. Tillslut kom vi ikapp honom igen och han stog ca 30 meter bort igen. Då satte jag mej ner och ropade på honom och då kom han i full fart och sprang nästan in i mej och sen kunde ajg koppla honom och så gick vi hem.

Så hämnden var att springa runt halva kvarteret innan han lät sej fångas. Sedan sov vi till 11 på morgonen för hundarna väckte oss aldrig.

Ett annat bus mina råttor kommit på är att öppna buren. April är en riktig pillerfia och har nu lärt sej att öppa 2 av 3 burdörrar, jag antar att hon blivit så uttråkad för att hon inte kunnat springa löst så hon börjat filla på dörrarna själv. Under mindre än ett dygn har hon och dom andra rymt 3 gånger men nu har jag satt ståltråd för alla dörrarna så ingen kommer ut utan min tillåtelse.



Nu undrar jag vad jag ska hitta på idag. Jag har städat råttburen och nu behöver jag bara dammsuga rummet efter städningen av buren. Men sen då? spela lite the sims kanske? Funderar på att höra av mej till Johan och fråga om han har lust att ses men jag orkar inte leta efter mobilen och dessutom så får han höra av sej till mej för en gångs skull...

Kommentarer
Postat av: Ida

Japp, han fick sin hämnd xD men en trevlig joggare va det iaf ;P

kram

2010-01-18 @ 20:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0