Lite skitsnack

Tja har kollat lite bloggar, bland annat sandras där hon skerv att tänk om blogg.se skulle radera alla ens inlägg, jag skulle typ dö då :O alla minnen (även om dom är hemska) så finns dom här på bloggen! Nyss blickade jag tillbaka lite i bloggen. KOllade några månader då jag precis började samt några i december 2008 och sen lite under året som gått och vad jag gjort. Kan tex se att det blev många fester i slutet av 2008 men allt trappades av när jag började träffa Johan och sen blev det höst och då dog allt helt nästan. Men som sagt det kostar både tid och pengar att festa och jag har inte det ena och andra kompisar har inte det andra eller så har någon inget av det som krävs för fest vilket suger. Känner att jag kanske borde göra något åt saken? Men som alla andra...orkar inte.

Läste lite saker från när jag var som mest festgalen och haha mågna sjuka meningar i inlägget om när jag tex var på kryssning med Kajsa, vill gärna dra på kryssning igen men när ska folk ha råd och tid?? Dock så måste jag och Ida ha signstarkväll någongång igen snart så fort hennes ps2 kommer till sthlm igen.

Nu börjar jag frysa och bli hungrig så jag kanske ska klä på mej lite vettigare kläder och sedan äta nått? Men om jag reser mej upp nu kommer hundarna tro att jag vill leka me dom och då springa och bita mej i min rumpa eller knuffas...dom är elaka små jävlar, ungefär som Johan eftersom han beter sej likadant. Fast jag måste nog erkäna att jag är snäppet värre.

Nä nu fick jag en idé bara sådär i skitsnacket. Jag tycker att Sandra och jag borde göra våldegästa i Johans lägenhet som på den gamla goda tiden! Va sägs om nästa vecka? Sen måste du ju pussa på Otto inan han åker hem ditt lilla shitface!
Koooommmm heeeeem (till mej) vi bööörjar ooom igeeeen, jag geer dej aaaaaaallt om du vill vaaaaara min vääään! (vi kan bila till Johan bråka lite där och sen dra hem igen och bråka me vovvarna och sen käka massa godis och chips och läsk och sen kolla på film och sen sova sent som fan!! Fast innan den 21 för sen åker jag till Idre och Otto åker hem till sej

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

hahha xD jaaa det beror ju på om jag ska jobba :P

2010-01-15 @ 12:39:20
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0