Lite om helgen

Tja, sitter och försöker läsa ut en bok, typ 10 sidor kvar...wiihoo men samtidigt lockar brorsan med Simpsons eller om det är Family guy på tv så jag ska väl kolla lite. Sen måste jag ut med hunden, mata honom, fixa mej och sen hopp i bilen och åka till blackeberg där Alex bor och ha film/spelkväll med han, Sandra, Jessica, Kamilla och Fredrik =) ska bli skitkul, har inte träffat gänget på länge =O sen hem inatt och gå ut med hunden och sen sova. Vet inte om jag längtar till måndag, ska till arbetsförmedlingen då ochj snacka lite om att ev starta eget =D

Helgen har varit ganska lugn. Mne vill nog påstå att min helg började efter att jag kom hem i Idre i onsdags. Drog som sagt till Ida samma kväll som jag kom hem, dampa loss i Johans lägenhet, Torsdag träffade jag Johan, fast dt va egentligen inte meningen men han hann hem innan jag hann dra till mej så det slutade med att jag stannade till midnatt och kom hem ca halv 1 på natten =O va gjore jag där borta så länge ;)

Fredag så var det middag med familjen men jag missade den eftersom jag jobbade i över en timme med att få loss Johans bil ur snön. Sen kom jag hem typ halv 9 och var stelfrusen =P igår lördag så städade jag råttburen, rensade garderoben (typ hälften av min garderob försvann till grannen och hennes kompis) sen så lekte vi med hunden och hans tefat i snön.

Sen var det väl middag och kollade på Titanic, först själv men sen kom mamma och Erik och slog sej ner. Somnade typ halv 3 efter att ha kollat på film (Eurotrip)...

.....okej jag tänkte ladda upp en bild på Basse men eftersom den stått och laddat nu i ööh. 7minuter så har jag gett upp.

Läste iaf ut boken under tiden så nu ska jag börja på nästa  =P vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan! :)

Vad har du haft för dig idag? =)



Vill du köpa kläder och sådant med presentkort istället för med pengar?

Vill du få hemskickade presentkort helt gratis?

Då tycker jag att du ska bli medlem på gratisbio.se, gå in på min blogg och klicka på bilden längst till höger på min blogg, blir du medlem via min länk så får du 25 poäng extra :D

(OBS! Detta är ej reklam, det är väldigt smart)

2010-01-31 @ 18:27:50
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/
Postat av: ELSA

Hej!

Har du lust att helt gratis få presentkort på olika butiker? Gå in och bli medlem här : http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=100135

Superenkelt!

2010-01-31 @ 22:10:15
URL: http://elsaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0