Let me know what you want

AAAHHH!!!!! fan va jag inte är på humör just nu, hela skiten skiter sej! AAAHH!!! Det känns nästan lika jobbigt som för nått år sedan, jag vill inte! Inte igen snälla! Varken jag eller dom runt mej orkar med ett varv till. Allt jag gjorde var att vara ärlig och så blir det såhär! Jag vill bara att allt ordnar sej igen! Fuck all this fucking shit säger jag bara! Snälla ring coh säg att du bara behövde smälta det jag sa... Du sårar mej, varje dag den senaste tiden och du känner ingen skam, ångest eller medlidande utan verkar ta allt som om inget hänt, men jag... JAG känner allt skitstarkt, speciellt med mitt medfödda handikapp som jag inte kan göra något åt mer än att försöka, en kamp varje dag men det skulle inte bli en börda för mej om du visste och nu vet du men nu behöver jag istället dit stöd så det blir bättre.

Älska mej, ge mej din kärlek och säg att det blir bra. Jag vill ju vara med dej. Alltid, jag ser upp till dej, jag vill ha din styrka men jag har inget av det du har och jag bara önskar att du kunde se, känna och ta emot det jag vill ge dej och att du gav tillbaka men den senaste tiden har fått mej att börja tvivla på om du verkligen vill ha mej kvar. Ska jag bara packa min väska, lämna dej och inte vända mej om igen och låtsas som att du aldrig funnits? Säg mej! Du vet vad jag helst vill höra så låt mej höra det!


Kommentarer
Postat av: jessan

:O :) :S :D <3

2010-01-19 @ 23:27:15
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0