Hemma nu och har utökat min lilla djurpark

Tja hemma nu efter film/spelkvällen. Den var skittrevlig och mysig, önska vi hade en sån typ varje helg! Vi sncakade massa skit, garvade och spelade bland annat kort =D sen började vi prata om att dra till min stuga i idre en helg och festa, 2 bilar max 10 pers, fyfan va najs det skulle bli! Hoppas det blir av snart!

Angående rubriken, jag fick massa fiskar av Alex ikväll för han vill inte ha dom, ska snacka med Johan också om vi vill ta akvariumet eller om det räcker med ett som vi redan har. Nu har ajg iaf en hund (temporärt) 2 undulater, en pojkvän (nä skoja bara han är inget djur...kanske bara i sängen men det behöver inte ni veta) XD sen har jag 4 råttor också, mina favoriter (efter pojkvännen dåra, eller nä dom kommer nog på samma plats som Basse) jag har druckit massa energidryck ikväll så jag är allt annat än trött :O mina råttor blev heeeelt galna när jag kom innanför dörren till mitt rum och eftersom jag är så pigg så får dom springa lite i mitt rum, Bandit och Snuff (de svarta råttungarna) river fan rummet, man hör små tassar på golvet och sen så brakar nått i bokhyllan och sen springer dom iväg som galningar. Nutella är väl här omkring också, hör henne nu under sängen (hon har tyngre tasssteg och är inte lika klantig som ungarna) April sitter i mitt knä och kollar vad jag skriver, hon hälsar btw =) nu är hon på mitt huvud också och...ner i tröjan XD aaaaahh kittlas me morrhåren aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!! hahahahahah ja dööör...damp i inlägget eller vaddå?
Basse ligger och sover under mitt täcke, han ligger MITT I SÄNGEN så jag kan inte ligga ner, aa får väl sitta och sova, gjorde ju tabben att låta han få lägga sej i sängen före mej...okej nu gickhan ner på golvet för att Bandit kom och kröp på honom, inte smart att lägga sej på golvet för då får han snart alla råttor över sej, han är inte lika rädd för dom nu, men han gillar itne när dom kryper på honom, Nutella som är kompis med Otto är ju inte alls rädd för Basse heller utan springer glatt fram till honom och börjar klättra, Basse blev just förskräckt och insåg att det är nog lite tryggare att ligga i sängen ändå...

Nu ska jag glo på film och sen sova...om jag kan...

Kommentarer
Postat av: Livets Diamanter

Älskar din design! :)

2010-02-01 @ 10:34:35
URL: http://diamantmamman.blogg.se/
Postat av: Anette

Just det, vad döpte du råttisarna till, de nya? Bandit Snuff och ?!

pöss

2010-02-01 @ 17:42:03
URL: http://ankarstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0