Hatar måndagar!

Tja sitter vid pappas dator och kollar runt lite skit på internet...blir väl dagens höjdpunkt som det ser ut just nu. Kommer antagligen flytta mej senare till min egna dator och spela The sims 2. Men är så lär inte hända idag, går väl såklart också ut med hundarna och städar fåglarna och sen ska jag släppa ut råttorna ett tag i mitt rum och samtidigt kolla på film. Wiihoo vilken händelserik dag! Fuck asså! Skolan har börjat folk går till jobbet och sen sitter man här ensam...och arbetslös! Hoppas verkligen att jag får jobbet jag ska till på torsdag.

Jag har inget busskort heller så jag kan inte ta mej in till stan och pank är man ju också för den delen så vad ska jag göra där egentligen? Har iof 2 bilar jag har fri tillgång till så jag kan ju alltid köra till någon men då vill jag inte bara sitta där och rulla tummar för det kan jag lika gärna göra här hemma. Dessutom måste hundarna följa med om jag ska vara borta en längre stund men det är väl ingen som har lust med 2 stora, klumpiga, dregglande och hårande hundar i sitt hem? Antingen tycker folk det är äckligt eller så har dom något annat djur (katt) i hemmet som gör att jag inte kan ta med dom eller så är någon allergisk... mensvärk har man också så man är ju inte så pigg på att göra något heller...

Nä nu ska jag sluta klaga och se till att få nått att göra. Håller fan på att deppa sönder mej genom att berätta hur tråkigt det är idag...

Kommentarer
Postat av: Ida

Låter ju inge kul =(

aa, synd att jag har katt =/ annars kunde du ju kommit hit, fast hundarna hade väl rivit min lilla lägenhet ;P

kramar

2010-01-11 @ 18:22:23
Postat av: Plingplong

Du glömde iaf inte väskan med dina hemnycklar i i bilen igår... och bilen var inne på lagning i morse.. morsan har ingen bil, jag börjar om 5 minuter har inga nycklar, vi har inga reservnycklar panik >_< lyckligtvis fick morsan låna en bil på jobbet senare och kunde låsa så jag fick gå och vi hade vikarie, annars vore jag död >_<

2010-01-11 @ 20:12:13
URL: http://plingplongis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0