Fixat bilen!

Godkväll, sitter nu ensam i soffan hos älskling och försöker tänka på annat än att han kommer vara bort i 2 hela veckor från mej. Kommer sakna honom så jävla mycket! Saknar honom redan fast det bara var 30 minuter sedan han åkte, känns som en evighet.

Idag har jag iaf fixat bilen, åkte med Andreas till sollentuna och där började han mecka med bilen och slutresultatet blev skitbra! Kanske inte exakt som innan krocken men nästan, det som gör att den inte är som innan är att stötfångaren sitter lite nedtryckt än den egentligen ska samt att sprickan är kvar. Sen så fyllde han spolar vätska TAKC =D samt att han hjälpte mej att tvätta bilen, jag passade även på att dammsuga i den ^^ kan ju säga att älskling blev jätte glad för att bilen var fixad igen.

Nu ska jag bara sitta här och vänta på att Ida ska komma över. Skulle egenligen sova hemme inatt men jag orkar inte för pappa e så jävla neggo så jag orkar inte med sånt. Imorgon är det bara jag och mamma hemma så vi ska ha en egen vecka tillsammans SKITSKÖNT!

Nä nu ska jag nog poppa popcorn och sen glo på tv ett tag. Vi hörs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0