Min sjuka dröm!

God förmiddag, sitter i soffan i vardagsrummet och leker lite med datorn (sjukt glad att grannens internet, 30m bort, funkar i vardagsrummet också)

Idag ska jag träffa Ida och sen ska jag till Johan efteråt =)
Inatt så drömde jag värsta skumma drömmen om att jag hade sökt jobb på kolmården och fått jobb där och sen så när jag kom dit fick jag kläder och sen ett rum jag skulle bo i tsm med några andra under tiden som jag jobbade där. Sen helt plötsligt så kom det massa skridsskepp (typ såna som människorna har i Avatar) och började skjuta och sen sa dom på kolmården att jag måste lära mej hantera sånt för att dom brukade komma ofta och skjuta på oss och eftersom jag tydligen var så bra på att skjuta och undvika att bli träffad så helt plötsligt fick jag flytta avdelning och bli polis (fast jag skulle nog kalla det mer militär) istället för djurvårdare. Så då hamnade jag i en byggnad med massa killar och bara några tjejer men eftersom alla tjejrum va fulla fick jag bo med en kille i en annan del av byggnaden, när jag flyttade in i rummet va det typ massa killar där och sen så hjälpte dom mej att installera mej och dom berättade att det fanns kameror i alla rum och vrår som filmade ALLT och med ljud så det gick inte att snacka skit om befäl eller göra barnförbjudna saker med tjejerna/killarna. Sa så att ajg hade pojkvän och att det inte var någon risk men sen unrade jag vem mitt befäl var och då viskade den ena killen så man knappt kunde höra..."hon heter jeanette och är tidigare hovmästare på grands veranda"... Haha visste inte om jag skulle skratta eller gråta =P

Sen kom en stooooor tant/kärring in i rummet och jag tyckte mer hon såg ut som en transa med mattantskläder och ville ha min mobil men då så sa jag att jag behövde den när jag skulle ut me Basse i mörkret och att den hade ficklampa så jag fick behålla den (men min mobil har allt annat än en ficklampa så jag lurade henne ganska bra där ;) sen så hade jag inte Basse heller). Hon gick iaf me på att jag fick behålla mobilen och sen helt plötsligt ropar hon på Basse som kom rusandes och då blev jag jätte glad. Sen så drog alla killarna utom en och då frågade ajg om han bodde med mej i rummet och då sa han att han gjorde det också fast det var tydligen en kille till som skulle bo med oss men som var ute och tränade på skjutbanan så jag bestämde mej för att gå ut och träna lite också fast då kom det massa rymdskepp så det blev allvar och jag var skitbra fast jag visste inte hur man laddade om vapnet som jag hade. Killarna runt mej tyckte att jag var konstig som inte visste hur man laddad om men då sa jag att näär jag skutit så har den laddat om av sej själv eller så har jag skjutit med obegränsat med skott.

Aja dom visade hur man gjorde och så skjöt vi lite på rymdskeppen så dom försvann eller störtade och sen när vi kom tillbaka så va det några killar som bad mej hämta chips från ett skåp som fanns på nedervåningen så jag gick dit och skulle hämta pringles ^^ när jag stog där och valde så kom det fram en kille till mej och ville ha galet sex sa han och att vi kunde ha det vid chipsen för att det inte fanns någon kamera där (den var tydligen paj) och då blev jag skiträdd och började springa upp med honom hängandes i armen på mej typ (btw han var helnaken vilket var skitäckligt) och sen kom jag upp till mitt rum och smällde upp dörren och skrek att mina killkompisar skulle hjälpa mej och då så såg killen som hängde i mej någon av killarna på rummet som fick honom att släppa och springa ner igen. När jag kollade upp så såg jag att det var...JOHAN! blev typ skitglad och kastade mej i armarna på honom, och då fattade jag att hna var killen som bodde med oss andra och att det varit han som varit på skjutbanan förut. Blev lite puss och kram och sen så kom Jeanette och skällde ut oss för att vi kramades för länge och då fick vi sluta men hon sa inget om att jag var tvungen att byta rum.

Sen kommer jag inte ihåg så mycket mer än att vi sprang runt allihopa och sköt rymdskepp och att vi fick rensa akvarium för att djurvårdarna var några mann för korta. Sjukt kul var det iaf, skulle kunna tänka mej att jobba så i framtiden (så llänge jag inte blir träffad) =P


Kommentarer
Postat av: Sandra :)

joo, men den där lönen är från januari, varav jag började jobba den 21 januari :P får 85 kr i timmen :P

hahah, jaa skicka hem hundarna till mig så kan jag jobba hemifrån xD

2010-02-22 @ 11:57:07
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0