Gammalt inlägg som kommer upp nu

Inte världens mest lyckade alla hjärtans dag...

Vaknade i morse runt 10 av att Johan var varm och ojade sej...
Tro det eller ej men han har gått och dragit på sej en helvetes magsjuka...okej där tog jag i men det är så att han har typ feber och ont i megen och mer än så går jag inte in på för er och hans skull. Gick in på internet och googlade lite och kom fram till att Johan kanske fått en zoonos =O
Försök uttala det här

Campylobacterios


Antingen kommer den från Basse eller så kommer den från maten igår...



(det var från maten)

Ja, det som ni läste ovan var ett inlägg som skulle kommit upp i söndags men så blev det aldrig för att gästerna kom precis då så jag kunde inte slutföra något. Heller kunde jag inte blogga efter att dom dragit eftersom jag fick tillbringa resten av kvällen med att städa upp efter alla och sedan hålla spyhinken åt älskling.

Många singlar hatar alla hjärtans dag men jag måste säga till er att det är nog inte alltid så kul om man har en partner heller. Jag fick ta han om bajs- och spykillen och hans brorsa fick ta hand om en grinig flickvän (fårstår lite varför hon var sur) som hade frysit ihjäl i badkaret, hon hade liksom jag tänkt mej en mysig kväll med sin älskling men det blev inte som hon hade tänkt, levande ljus och badkarssex? nänä för han var sen hem :P jag hade tänkt mej nått liknande men nänä...spy och diarré party!

Nu över till veckans händelser...

Måndag: Johan ledig och vi fixar med tvätten (UTAN ATT BRÅKA OMG!!!) sedan öööh, mins jag inte mer

Tisdag: Johan ledig, vi åker till hans brorsas jobb i sickla och köper jeans samt snackar lite skit med hans brorsa! Sedan skjutsa Johan till bandymatchen (som för övrigt var uppskjuten 30minuter så jag missade hälften av ett SKITINTRESSANT program om dinosaurier (älskar dinosaurier) på discovery channel HD. Sedan kollade vi på en film om en tjej som var nymfoman och hur hon försökte leva ett normalt liv men istället går och blir hora osvosv. Sen när vi skulle vi sova men det blev typ kaos (lite tjaffs och diskutioner) fram till typ 2 på natten, stackars Johan skulle upp och besikta bilen kl 6 nästa dag.

Onsdag: vaknar upp skittidigt efter en helvetes natt där jag enlikt johan typ börjat hålla på i avariumet i sömnen och sen snackat en jävla massa och typ förstört hela natten för honom (tycker faktiskt synd om honom). Sen så satte jag mej kl 7 på morgonen och sökte donkenjobb. (såg nu att jag fått besked om att ett är taget så bort med det). Sedan åkte jag och Basse hem och Johan till jobbet. Det första jag gjorde när jag kom hem var att börjar redigera ihop CVn och personliga brev samt söka sommarjobb till grönan! Efter det så började jag skriva ut cvn och personliga brev på 160-170 papper. (stackars skrivare) Sedan var det bara iväg till bussen med basse och åka till stuvsta och där sedan ta pappas bil och åka till Tumba för att äta lunch och pussas lite ;) sedan var det bara full fräs till Huddinge centrum och börja dumpa brev. Vill ni läsa mer om min onsdag? kolla min andra blogg egenroses.blogg.se om typ 1-2 timmar, nu måste jag till stuvsta och hämta pappa =) höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0