Stackars Bassebus <3

Tja, sitter vid datorn och tvn och  försöker motivera mej till att gå ner till centrum och pata samt köpa bullpapper för jag ska baka bullar ^^ men jag vågar inte riktigt lämna basse bus för han ligger halvdöd på golvet i köket och piper, han har ont i magen och veterinären har sagt att om han inte blir bättre till ikväll eller imorgon så måste han åka in =(

ikväll ska jag sova hos älskling igen för familjen är borta hos farbror med familj på middag och wiskeprovning...ja vi vet väl alla hur det brukar bli när 4 vuxna har wiskeyprovning hemma ;)


Kommentarer
Postat av: Erika!

hahah whiskeyprovning kan bara sluta på ett sätt ;)

2010-02-14 @ 22:44:13
URL: http://pepino.webblogg.se/
Postat av: alex:P

WAAAAAAAAAAAAAAH, ruse, ge mig e plast puuuse:P när ska vi ha en mysig filmkväll igen alla då:P?

2010-02-15 @ 21:44:08
URL: http://alekei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0