Kroppsvärk =(

Fick reda på kostnaderna angående nyckelborttappningen. 200kr till pappa för att få nya nycklar och sedan max 90 kr i månaden till Johan för nytt lås. Hur som helst så är det väl inte så farligt, eller jo 90kr/månaden är skitmycket för mej nu men om jag får ett jobb blir det betydligt billigare.

Kom på att det är fredag idag....wooohooo...........känns inte lika kul när man har typ helg varje dag hela veckan. Men ikväll ska jag till mina föräldrar igen (sov hos Johan inatt igen). På lördag vet jag inte vad jag ska göra, men på söndag blir det kul =) ska till Johan och fixa lite, på eftermiddagen runt 4-5 ska Bassebus till Kajsa och sen ska det bli middag med lite folk och sen när dom dragit blir det massa myspys med älsklingen ^^

Men idag har jag inget att göra, ska boka tvättstuga och sen panta (men vet inte hur det blir med panten för jag vågar inte lämna Basse utanför i centrum, inte ens i 2 minuter). Kanske tar panten medan Basse är i lägenheten men jag har så sjukt ont från igår. Ryggen, nacken, högra knät och rumpan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0