Stressad och lite irriterad

Hej sen som vanligt till Johan men fan inte mitt fel den här gången! DET ÄR SL:s FEL!!!! AAAAHHH HATA SL!

Bilen som jag skla använda står i stuvsta...mamma och pappa har varit i stan och ska hem...pendeln går inte...blir tvunga att åka till fruängen...ta en buss till stuvsta (men dom missade den förra bussen me typ 10 minuter så dom får vänta 20 minuter) sen är det rusningstrafik på häradsvägen (alla tar bilen för att sl inte kan hålla tiderna) och sen ska dom till stuvsta och hämta bilen och sen åka hem och sen ska jag börja packa den med fiskar, mej själv, skyfflar och spadar...aa fan va stressad jag är nu för att jag skulle varit hos Johan och börja göra middag FÖR EN HEL JÄVLA FUCKING TIMME SEDAN!! AAAAAAAAAAAAHHHH!!!!!

Okej kan ju btw avslöja vad det blev för "alternativ" 1 eller 2? Gissa ni ;) varför tror ni att jag ska till Johan och äta middag m.m. om vi inte är tillsammans. Det lilla missförståndet som skedde för ett tag sedan är löst. Allt berodde på att jag var seg med att berätta en hemlis och sen så var det en hemsida som förstörde ännu mer...

Nä nu kommer nog mina päron tror jag måste dra ^^

Puss

Kommentarer
Postat av: jessan

hahaha alla som har körkort som helt plötsligt måste ta sl får en smärre chock;)

2010-02-02 @ 15:58:25
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

allt bra med dig idag?:)

kram ♥

2010-02-02 @ 17:04:29
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0