Spad/skyffel tjejen är inte att leka med!

Hej! Idag ska jag göra lite olika roliga saker och sammassak händer imorgon =D
Hur som helst, igår och sedan jag bloggat senast har ajg spenderat mest tid med Johan, Basse och min dator. Har sökt lite jobb och skrivit lite cvn. Med Basse har jag skottat snö och lekt samt tränat lite. Med Johan har jag... ee det vanliga samt skottat snö XD

Idag ska jag på bio, ska träffa Anette i kungens kurva runt 2 och då ska vi hämta ut biljetter och sen ska vi köpa lite grejer på IKEA samt att jag ska köpa en el-tandborste åt Johan. Filmen vi ska se heter "det regnar köttbullar" och den är i 3D så det ska blir riktigt kul, är supertaggad!



Imorgon fyller Ida år och då kommer hon till mej och vi ska ha singstarkväll med lite vin m.m. Alltså sjunga och vvar glada, innan det blir det såklart middag och sånt som mina päron står för. Känns lite kul att jag, Idas kusin är typ den enda som kommer verkligen gratta henne på hennes födelsedag =P

Igår så var Nia och Sian förbi mej helt spontant, jag satte på lösnaglar på Nia och sen sncakde vi massor och hade jättekul =) sen på kvällen åkte ajg buss med dem till Huddinge där dom tog bussen hem och jag bytte buss till den mot Högdalen. Jag hade värsta flytet! Först var iof första bussen sen (25 minuter) men det gjorde inget eftersom jag väntade med tjejerna så det blev liksom inte tråkigt då. Men det jag skulle komma till bar att jag fick åka hela vägen till Johan gratis =D behövde varken betala första eller andra bussen ;) antingen var det för att jag var så söt ^^ eller för att ajg gick runt med en järnskyffel/spade i ena handen, liksom dödligt valpen om jag skulle vilja använda den till det XD (skyffeln var btw till för att Johan skulle skotta fram sin bil och inte för att jag tycker det är kul att åka runt på bussar med en skyffel i hopp om att få åka gratis) XD

Nä nu ska jag äta upp mitt äpple och sedan fixa lite saker, bland annat duscha! och sen ska jag gå ut med vovve ett tag och efter det så är det väl dags att plandera resan till Kungens ^^

Vi hörs allihopa =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0