Pigg som en...ja, vad säger man?

Tjalojj! Siter i sängen och bloggar lite samt kollar in kompisarnas bloggar ^^ såg en rolig liten serie på Jessicas blogg (artonsomrar.blogg.se ...fast snart är det ju 19 somrar ^^ )

Aja, borde sova för att ajg ska till arbetsförmedlingen (igen) för idag så var det 13 nr före mej så jag och Ida gick runt typ 100 år i centrum under tiden som vi väntade på att det skulle bli min tur, när vi kom tillbaka efter typ 30 minuter hade det gått FYRA nr...gav då upp och så åkte vi hem till mej, diskade och dammsög samt färgade hennes hår. Efter en avfärgning och 2 blonderingar var henner hår orange (lite mörkare än mitt och underhåret var mörkbrunt, hon hade för ca ett år sedan färgat svart underhår hos frisören och det håller ju som fan! efter 12 månader, 1 avfärgning/superblondering, 2 blonderingar senare så är det mörkbrunt, alltså JÄTTEmörkbrun nästan svart. Va fan vad det för jävla superfärgning hon fått?) Aja den efter all blondering så klippte jag henne (det rök över 10 cm på längden och sedan lite uppklippt samt snelugg) och sedan var det bara att börja kladda i den blå färgen som hon skulle ha. Det blev skitsnyggt måste jag erkänna... vill nästan ha det själv nu men jag har lovat mej själv och alla andra att bara färga till min naturliga hårfärg och sedan bara henna året ut. Men någon gång tänker jag fanimej färga med sån färg som Ida har fast kanske en annan färg och inte blå.

Nu till rubriken, jag är JÄTTEPIGG! Efter färgningen så åt jag och Ida middag hos mej och sen drog vi till henne med bilen för att svulla och sjunga singstar samt dricka lite vin (eftersom jag hade bil så drack jag bara ett glas och sen inget mer på typ 2-3 timmar så det hann väl rinna ur mej innan jag åkte hem, belv iaf inte stoppad av någon polis. Men vi drack mer än bara vin...Energidryck, jag blir alltid så jävla pigg och glad av det så man kan ju inte låta bli även om man borde (speciellt om man ska hem och sova sedan) så aa nu har jag gjort om misstaget IGEN och jag kommer nog aldrig lära mej! Men men får skylla mej själv om jag är en zombie imorgon på morgonen.

Om jag får ha bilen imorron (som jag för övrigt fick idag wiihoo, blev typ överlycklig när jag såg att den stog så fint parkerad i carporten ;) ) så ska ajg till arbetsförmedlingen, om jag ska till skolan så blir det buss/tåg) och sen ska jag till Jysk eller kungsängen och handla lite lakan. Sen så ska jag väl dega lite tills på kvällen, har bestämt att jag ska börja jogga med Basse, gjorde det nu efter att jag kom hem från Ida och Basse hängde på så det kommer nog gå skitbra ^^
men nu orkar jag inte blogga mer för jag stödjer mej på min vänster arm samtidigt som jag skriver med en...inte skönt för jag får typ mjölksyra/ont i den då...hörs antagligen imorgon natti på er ^^

Kommentarer
Postat av: alex

arbetsförmedlingen kan ta sig där solen inte skiner, de enda de gör är att gnälla på dig om varför du inte säker varenda jobb i hela världen xD fuck them ^^

2010-02-03 @ 13:12:48
URL: http://alekei.blogg.se/
Postat av: jessan

hahah, ja fast orkar inte byta namn ^^

och klaga inte på min konstnärliga förmåga när det gäller att rita råttor ;)haha

2010-02-03 @ 13:31:53
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0