Om helgen

Som jag skrev i fredags! Detta kommer bli en toppen helg (menade då att den kommer vara händelserik och det kan man lugnt säga) kommer inte vara så ingående i om helgen för det är väldigt känsligt!

Till att börja med fredag: jag var på bio med Anette och det var jätte kul, träffade Johan efteråt och sen så var det bra den kvällen.

Lördag: Födelsedag (grattis Ida) sedan massa god mat, singstar (Anette var med ett tag men blev sedan sjuk så hon åkte hem men samtidigit kom Anneli, vi snackade ltie sjöng singstar hade super kul) Tills helvetet bröt loss och vi åkte polisbil. Var väl ett äventyr det också eftersom det var första gången för mej att åka polisbil ^^ fick sitta i framsätet. Kan ju säga att det måste vara soft att köra polisbil, han körde typ 80-90 där det var 50 och typ 120-130 där det var 70 XP
Väntade i ett väntrum ett tag på andra sidan stan men sen drog jag hem, tog bara lite mer än en halvtimme hem typ fast klockan var typ "morgon-när-folk-börjar-vakna-men-kollektivtrafiken-inte-kommit-gång-för-att-det-är-söndag" somande typ så fort ja la mej ner i sängen halv 8 på morgonen.

Söndag: Vaknade jag vid 12, smsade lite med Sian och sen efter det så sov jag tills Ida ringde mej vid 3. Väntade då på att päronen skulle komma hem så jag kunde låna bilen och åka till henne för att äta lite bullar och sedan färga håret än en gång, det blev inte blont men det blev ljusare orange ;)
sen åkte jag till Johan och åt middag på kinarestaurang i centrum. Nu sitter jag här och bloggar men ska väl vara lite med honom innan jag måste hem igen.

Puss på er hör av mej imorgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0