Har bara lust att ge upp hela skiten!

Tja, sitter i Johans lägenhet och deppar ihop...Jag har tappat mina hemnycklar till både Johan och föräldrarna WOOHOO kan det blir fler utgifter snart eller? Om jag inte hittar nycklarna så kommer jag få betala en läskigt hög summa pengar för att byta 8 lås...jag om varje lås kostar ca 2000 så kan ni ju bara räkna på det själv om vad slutsumman kommer ligga på... Ringde iaf mamma och bröt ihop lite eftersom jag inte har jobb hur fan ska jag då kunnde betala den summan som kommer bli PLUS det jag redan är skyldig andra folk (mej själv, Ida, pappa, Johan) Hela summan av ALLT slutar på MINST 30lax, vart ska dom pengarna komma ifrån? Måste fan vinna på ett lotteri för att ha råd me det!
Började iaf grina förut och då kom iaf Basse och försökte trösta mej. fast han inte får vara i vardagsrummet så kom han till mej och nuffa sej så jag skulle li glad. Gullevovve! önska ibland att ajg var han, inga problem i världen typ.

Nu ska jag dammsuga och sedan åka med bilen till lite olika ställen och sen till Johans jobb och hämta honom.
E så jävla avis på allt och alla just nu!
Johan har jobb me toppenbetalt och dessutom får typ 3 erbjudanden om att jobba hos folk, Sandra har fått sitt drömjobb utan att anstränga sej, Ida pluggar så hon får iaf in ett studiebidrag, dom som inte jobbar får säkert pengar av sina föräldrar när dom vill göra något. Själv sitter man hemma med en hund som rapar, fiser och snarkar och samtidigt försöker man söka typ minst 15 jobb om dagen.

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

låter inge bra det där :/

2010-02-11 @ 17:55:14
URL: http://sandwish.blogg.se/
Postat av: Anette

Ge inte upp!! Det finns dagar när man känner sig som skit och undrar hur man ska ta sig igenom allt, men ge inte upp!! En dag så löser det sig och då kommer du känna 'fan vad bra att jag inte gav upp'



Fortsätt simma, fortsätt simma, simma simma :D



KRAM!

2010-02-11 @ 18:04:07
URL: http://ankarstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0