Kväll med mamma

Vaknade av att grannen spelade musik IGEN runt 9. Men jag och Johan gick inte upp för ens en timme senare. Ska ringa störningsjouren senare och klaga på grannarna.

Idag ska jag vara med mamma. Hon och jag ska promenera och sen ska vi äta middag tillsammans och hyra någon film.

Jag har varit duktig idag också!! Började med att glo runt lite på internet och sen så började jag med det som jag verkligen tyckte behövdes! Städa lägenheten. Fan vad det såg ut. Golvet såg ut som att det varit en dagisgrupp på besök direkt efter ett besök i sandlådan. Sedan var det disk över hela köket som skulle in i diskmaskinen samt annat som skulle diskas och det var äckligt mycket skit på spisen från när vi hade kokatkräftor som vi här om dagen fiskade.

Nu ska jag klä på mej och fixa till mej för sen kommer mamma och hämtar mej =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0