2kilo litchi och ett teoriprov senare =D

Fan vilken underbar dag det varit...bortsett från en grej men det är för privat för att ta upp här.

Eftersom jag inte tänkte berätta mått dåligt så berättar jag det som varit bra idag!
Började med att jag fick sova tills jag själv vaknade (ca 30 minuter innan mobilen skulle väcka mej) sedan går ajg upp och pluggar inför dagens teoriprov. Sedan bar det av till centralen för att göra provet men ca 10 minuter innan jag ska gå inser jag... FAN JAG HAR JU INTE TVÄTTAT HÅRET. Man gör ju innan provet en fotografering som sedan kommer vara till körkortet. Jaja antingen får jag leva med att jag har fett hår på min bild på körkortet i sådär 10 år eller så får jag duscha och riskera att missa provet och förlora 220kr och sedan tvingas boka ett nytt som man inte vet när det kommer tillfälle för och sen så kommer jag kanske inte hinna med att köra upp innan säsongen är slut och efter det så kommer mitt tillstånd gå ut innan nästa säsong så jag tvingas söka nytt och betala massa extra pengar för det osv osv osv...ja då står ajg nog ut med att ha fett hår på bilden ändå!

När jag väl kom till provväntrummet så började jag råplugga på det som jag var osäker på och ju närmare provtiden jag kom desto nervösare...och skitnödigare blev jag! Sedan när jag väl gjorde provet så gick det väl bra för nervositeten la sej så fort jag svarat på första frågan. Däremot kände jag nästan en nära döden upplevelse när det var dags för rättning! Jag går igenom frågorna och sedan trycker jag på "rätta" en skylt kommer upp "om du rättar provet nu kan du inte gå tillbaka och ändra något, är du säker på att du vill fortsätta?"

VA FAN SVARAR MAN PÅ DET? Ja e ju säker på mina svar men jag vill inte se den röda texten "underkänt" om jag trycker på fortsätt. Jag satt där med pilen på OK-knappen och kände den fär känslan som när man ska hoppa från en hög höjd ner i iskallt vatten. Hoppar man kan man inte hoppa tillbaka. Nu eller aldrig var det och så tryckte jag på OK. 1sekund max 2 sekunder senare så ploppar resultatet upp på skärmen....OCH JAG BLEV GODKÄND!!!!! =D =D

Så nu är det bara uppkörningen kvar!!

När jag kom hem till päronen så åkte jag, pappa och erik till mormor som fyllde 88 senare kom mamma. Följde där efter hem till kusin Ida och vi klippte klorna på hennes katt sant snacka lite I-landsproblem. Åkte hem och var hemma runt kvart i 10 och DÅ fick jag en present av älsklingen.

Det är nämligen så att vill man göra mej glad så ska man ge mej litchifrukt. Nu hade jag fått 2 TVÅ kilo litchi av honom =D gissa vem som blev anfallen av pussar ;)

Just nu sitter jag och camar me Nia på msn och vi ska spela nått spel på king.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0