Liten update

Tänkte att ajg kunde dra ett inlägg nu när jag ändå inte gör så mycket mer. Idag är jag ledig =D e ledig tom 2 hela dagar, asså det känns som typ värsta lovet typ =O Johan gnällde igår om varför ajg fick vara ledig så mycket. Vi tycker att 2 dagar i rad är sjukt mycket! Imorgon ska jag på mc-lektion kl 9 så jag måste låna röven....rovern så jag kommer sova i huddinge inatt. Ska ev träffa Ida idag också men hon svarar ju aldrig på mina sms...det gör ingen så jag känner mej lite mobbad =(

På senaste så har jag gjort det vanliga...Jobbat. Igår spenderade jag min lediga dag med pappa, i fredags hängde jag med Nia och snacka lite skit och hade trevligt, sen nästa dag så kom pappa och hämtade mej och då tog vi en tur till Ösmo och hälsa på hans jobbarkompis samt fika lite och sen åkte vi hem...i ÖSREGN så det bara skrek om det. Gissa hur lagom blöt man var sen, det rann om hela mcdräkten när jag skulle ta av den så ja om maninte blir blöt under färd blir man det sen när man tar av den. Sen åkte ajg hem och efter ett tag så kom Johan och då mös vi lite och kollade på Pacific på canal +

Igår färgade jag håret också =D
Inte hel utan bara underhåret i några nyanser mörkare än min naturliga och bara underhåret så det blev lite mer liv i det hela.


Bilden togs nyss och
jag orkar inte posa :P
ni ser iaf att jag har
färgat underhåret och
det är det som är meningen.


Snart kommer lönen hörni! Bara 3 dagar kvar...och sen är man lika pank som nu...jag har lite halvtaskig lön den här månaden eftersom jag var på semester förra månaden. Fick bara 7546kr...det kommer räcka veckan ut nästa vecka. Har MASSA saker att betala och billiga är dom inte, blir nog inget gymkort den här månaden heller =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0