Bloggpaus

Jag tänker ta en bloggpaus, inte för att jag inte gillar att blogga utan för att jag inte gillar datorer längre. Jag blir stressad som fan. Nu har jag gått runt med magkatarr i 2-2½ månad och kom fram till det för bara 1-2 veckor sedan. Måste varva ner och eftersom datorn är en ganska onödig pryl (och tvn) så tänkte jag begränsa tiden till dessa 2 aparater ett tag framöver. Väljer att byta ut en del av tiderna jag spenderar framför datorn till att läsa böcker, promenera eller måla. MÅSTE MÅSTE MÅSTE varva ner, kul den dagen jag får magsår! Så nu ett tag blir det kanske korta inlägg om vad jag gör och så ni vet att jag lever men annars kommer jag lägga mer tid på att göra som tidigarenämnt samt vara med älskling, vänner och mina bebbar!

Så puss på er ett tag, ni som har mitt mobilnr kan såklart få tag på mej genom den så jag blir inte erimit bara för att jag alltid är offline på msn eller har dålig uppdate på facebook!

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

usch för magkatarr :/



och såklart jag kmr spara mina älsklingar så länge det går :D



ahh, det låter ju bättre :) Man måste ha tid att hinna leva också! Kmr du jobba helger då? :O

2010-08-13 @ 08:26:58
URL: http://sandwish.blogg.se/
Postat av: m

Har du smsat in ditt namn till 118 800? Jag gjorde det, och fick ett riktigt sant svar.. läs själv. Lite läskigt.

2010-08-14 @ 22:39:28
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0