Avis!

Kollade just in Sandras blogg. fan hon jobbar lika mycket som jag men ändå har hon ett mer liv än jag =(
visst jag älskar mitt jobb men tiden jag spenderar utanför den suger! Har typ 2 kompisar som jag umgås med och det är om jag har tur en gång i veckan. Visst Sandra frågar om jag vill förlja med ut på krogen och det vill jag verkligen men jag jobbar ju typ alla helger eller så är jag pank. Johan jobbar ungefär lika mycket som jag fast jag jobbar ofta dom tiderna han inte jobbar så det blir ju inte myckte tid tillsammans. Jag saknar honom varje dag men jag sover med honom varje natt. Vi pratar knappt med varandra längre. Han är på jobbet och jag hemma, när hna kommer hem har jag just dragit till jobbet och kommer inte hem för ens mitt i natten då han redan sover. Sedan går han upp på morgonen och då sover jag och sedan åker han till jobbet och så håller det på. Jag har ju magkatarr så jag behöver sova väldigt mycket för att slappna av ordentligt. Så jag sover ju till 11-12 på dagarna och sedan så har jag tid att träffa folk tills jagska börja jobba...men då är ju allt folk på jobbet eller i skolan så jag får sitta hemma för mej själv. Hela min månad kommer se ut såhär ungefär. Jag har inte så många lediga dagar och den här veckan har jag bara en och det är imorgon torsdag men då ska jag mellan 16-19 ta mclektion och förhoppningsvis ta och boka uppkörning. Under dagen ska jag städa klart mitt rum.


Kommentarer
Postat av: Anette

Hahaha visst gör man? Touch är inget bra när man är full!



Jag får den 15:e varje månad men det e en söndag nu ju så jag får på fredag! Det e bara Coop som har så typ! Men snart får jag CSN den 25:e varje månad wihoo!!! :)

2010-08-11 @ 23:21:45
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

det låter jobbigt :/ du får hålla ut och sen försöka lägga in lite tid till att leva nästa månad! :O

2010-08-12 @ 23:11:00
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0