100 onödiga frågor

Orkar inte blgga egentligen men jag kan ju visa att ajg lever genom att lägga upp en meningslös lista med 100frågor som jag tog från en kompis blogg som i sin tur tog den från sin kompis...och som antagligen tog den från sin kompis....

1. Finns de någon av de motsatta könet du gillar mer än vän? Min mansing!
2. Har du blandat mediciner med alkohol? Nä men jag rick ut på krogen 3 timmar efter att jag tagit en alvedon...
3. Vilken färg har din mobil? Svart
4. Gillar du att läsa? Ja men min bok ligger i Huddinge =(
5. Har du något husdjur? 3 råttor. 2 med päls och som man kan pussa nonstop på utan att dom strejkar så mycket, och en pungråtta som inte riktigt vill vara med på puss kalas 24/7
6. Äger du ett par rosa string? Ja frågade Johan men då svarade han "kolla vilken stor snopp han har" (ang bossen i hans tv-spel...Jag tror att jag har rosa string...
7. Har du någon hemlig dröm? Hm, det tror jag nog ^^
8. Isåfall, vad? Men då är den inte hemlig längre!
9. Favorit godis? Oj jag äter så sällan godis men blå karamellfiskar är goda!
10. Är du kär? JA!
11. Vilken årstid tycker du bäst om? Höst tror jag fast jag längtar alltid efter kommande årstid när den pågående börjar ta slut.
12. Framför eller bakom kameran? Både och...
13. Tycker du om kanelbullar? AA =D
14. Har du någon pojkvän/flickvän just nu? Han min mansing!
15. När fyller du år? 31 Oktober (Halloween!)
16. Vilken färg är det på dina väggar? I huddinge: Lila och gräddvit. I Högdalen: Bege
17. Spelar du något dataspel? Sällan men det händer att jag spelar The Sims 2
18. Isåfall, vilket/vilka? ...
19. Hur gammal är du? 19 snart 20
20. Favoritfärg? Himmelblå, Plommonlila, Aprikosorange är fint
21. Går du i någon sport? Ridning, Handboll
22. Vilken färg har du på dina sockar just nu? mina STRUMPOR är svarta
23. Vad sa du senast? Dog du nu? (till Johan när han spelar)
24. Favoritmat? Asiatsika rätter
25. Vilken bok håller du på med att läsa just nu? Victoria bestämmer sej för att dö
26. Hur mycket shoppar du för varje månad? någon 100ring...
27. Har du en egen digitalkamera? JApp =)
28. Vad ser du utanför ditt fönster? Mörker och speglingen från tvn
29. Vad har du på dina väggar? Tapeter och några tavlor
30. Har du många bilder på din data? Men snälla? Det orkar jag inte räkna!
31. Vem ringde dig senast? Mamma
32. Vad står det i ditt 48onde sms? Oki doki. Det var iallafall inte öppet :P
33. Och vem är det ifrån? Erika Jobb
34. Har du körkort? Jag har för B och snart A
35. Vad åt du senast? Chips
36. Gillar du skolan? Går inte i skolan
37. Vilken var den senaste låten du lyssnade på? Gimme Gimme Gimme (ABBA)
38. Har du något smycke du absolut inte vill tappa bort? Använder inga smycken.
39. Om jag säger va, så säger du...? DUMMA MÄNNISKOR HÖR DÅLIGT!
40. Vilken var den senaste hemsidan du var inne på? Vesslan.com (MÅSTE SES)
41. Längtar du till något? Ja att få ta körkort A!!!!
42. Om ja, till vadå? ....
43. Vem pratade du senast med på msn? Ida? Eller Katta?
44. Om du sträcker ut din högra hand, vad nuddar du då? Orkar inte lyfta den eftersom jag har ont i den...
45. Gillar du att bada? JA =D
46. Brukar du bli nöjd med bilder på dig själv? Jo efter 100 000 försök så :)
47. Har du någon dricka nära dig just nu? Soda streem
48.Tycker du om din klass? Eftersom jag itne går i skolan utan arbetar så kan jag svara på om jag gillar mitt arbetsteam. Ja det gör ajg iaf dom flesta.
49. Har du någon bästavän? Ida, Katta,
50. Bilvit sviken?
För många gånger och det är inte över antar jag :P
51. Blivit dissad? ...
52. Bytt skola? Ja 3 gånger
53. Har du varit kär de senaste vekorna?
♥ ja det senaste året och lite till!
54. Förlorat vänner? Tyvärr
55.
Vad är ditt längsta bråk? För långt för att orka bry sej längre
56. Gjort nått som du ångrar? Mycket
57. velat dö?
Den tiden är förbi
58. Vad ska du göra idag? Dagen är slut men jag var på apoteket och sedan på jobbet för att görap-uppställning för imorron och sen kört massa mc me pappa
59.Hur svarar du i hemtelefonen? Hos Sjöberg eller Hej det är Rose-Marie
60.Hur svarar du i mobiltelefonen? hallååååå(larvig röst) tja, wazzap, hallå, helluuuuuu
61.Ringer du mycket? Nja smsar mest
62.Från mobil? Nä från mormors skivtelefon!!
63.Vem ringde du senast? Skandia för att kolla Saldot
64. timmar sömn inatt? 7 kanske?
65.Sover du ensam? Sjukt sällan!
66.Vad ser du fram emot? Att få ta mitt körkort i år!!
67.Vad vill du ha just nu? Svarar som ingela gjorde, Älsklign naken i sängen ;)
67.Vem hånar du? Ingen just nu
68.Vem saknar du mest? Mina vänner och familj
69.Vem vill du helst slippa? Det är hemligt, vet itne vilka som läser min blogg XP
70.Vem stör du dig på? Ett par personer som inte bör nämnas vid namn
71.Vem vill du sova bredvid inatt? Jag SKA sova med älskling!
72.Vilken buss åker du oftast? 172an
73.Vilken årstid är det nu? Sensommar
74.Har du varit kär? Ja!
75.Är du kär nu? JA!
76.Är du en bra partner? Ja om jag dammsuger och plockar undan efter mej och suger kuk varje kväll!
77.Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Inte just nu för han spelar tv-spel men jag kan...
78.Vad åt du senast? Fortfarande chips, den frågan är redan ställd!!
79.Är du polare med grannarna? Blev väl lite polare me alkisen under oss idag =D
80.Har du varit utomlands? Ja
81.Var är dina syskon just nu? Hemma och sover
82.Vilken tid gick du upp imorse? 9 för att ringa sofiahemmet em nsen gick jag och la mej igen
83.Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov, eller var på väg
84.Vad är det första du gör på morgonen? Fnyser för att man känner stanken av nått som dött i Johans munn och legat kvar där i några månader...
85.Vad ska du göra efter det här? Hämta dricka och kolla in Johans blogg =O OMG OMG OMG
86.Vad ska du göra ikväll? Knulla, sova, bajsa...nä ja vet inte men sova ska jag iaf garanterat göra =D
87. vad ska du göra imorgon? Städa råttorna och sen om jag orkar åka till Huddinge och hämta en grej ur kylen
88. Vad gör du om precis en vecka? Sover, jobbar eller glor på tv
89. Har du ett bra liv? Nja, jobbar, sover, äter, jobbar, sover, äter....bajsar
90. Vem skickade du senast ett mms till? En bekant
91. Vad stog de på de? Det brukar vara en bild man mmsar...
92. Vem skickade du sms till senast? Älskling
93 Vad stog de på det? För långt för att orka skriva upp
94. Har du rökt? Ja
95. har du snusat? Provade en av camilla :P
96. Har du tagit droger? Allt som påverkar en negativt eller som är beroende framkallande är en drog!
97. Tycker du att du har en bra familj? Funkar ibland och ibland inte
98. Bästa kill kompisar? Älskling, Mena,
99. Bästa tjej kompisar? Ida, Katta, Camilla och några fler :P
100. Nu var detta slut. Bra då kan jag gå och smiska råttorna som bråkar me varandra

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

haha ;D jag får klaga om jag vill xD och han får väl skylla sig själv ;D

2010-08-19 @ 18:11:10
URL: http://sandwish.blogg.se/
Postat av: erika

haha vilken tur att messet från mig inte var mer spännande :P

2010-08-25 @ 23:13:05
URL: http://erikaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0