Städar lite...

Hej, sitter på golvet i stora rummet utanför mitt och lyssnar på vinyl 107. Den enda radiokanalen osm inte spelar sönder alla låtar och som inte spelar jobbig juggadugga musik samt skrikig rock. En radiostation som är avslappnande men ändå blir man glad, nästan lite dans och sjungglad till dom flesta låtar. Har växt upp med den här kanalen och jag kommer aldrig byta den mot någon annan, dock funkar den inte i bilen så jag får väl plåga mej med dom andra kanalerna haha. Jag städar egentligen mitt rum och garderoben men jag tog en paus från allt och började äta äpple. det är sjukt hur dåligt jag äter vissa dagar, som idag...Lite läsk, en banan, ett äpple, en piggelin och 5 nävar popcorn. Låter jätte sunt tycker jag men det kommer bli ändrig lovar jag! Nu när jag börjar jobba börjar jag även träna och det gör att jag måste äta mer och bättre vilket jag ser fram emot ^^
Förra veckan var kaos från början till slut...bråk med killen, gjorde slut, blev tillsammans igen, krogen med tillhörande bråk, damp på buss och sen som avslutning på hela veckan så får jag en saftig p-böter på 900kr. Hade kunnat komma undan med 550 om jag stog med bilen åt andra hållet...så jävla larvigt alltså, Johan fick en lika mysig böter han med på sin bil samt 3 andra bilar! Så om man ska se på den ljusa sidan så var jag inte ensam om att drabbas.

För att fylla ut inlägget lite tänkte jag göra en lista som jag hittade på en annan blogg ^^
(btw så spelas "down to africa" låten på radion och då tänker jag på skolan. När Alex, Anna och Fredrik redovisade om sin resa där nere och det påminner mej om den underbara tiden på Djurgymnasiet och nu nalkas studenten för mågna och det gör att jag saknar alla så himla mycket!)

År 2009 så..

Vilken klass gick du i - 3:an
Vad hade du för hårfärg - Svart/blå, brun, rött
Hur lång var du - 1,66m
vem var du kär i - Johan
Hade du nån Pojk/flickvän - Ja, Johan
Vad brukade du göra på fritiden - Vara med vänner, pojkvän
Vilka umgicks du med - Johan, Ida mest
Var allt Bättre då - Nej det kan jag inte påstå
Skulle du vilja gå tibx dit - Ja, till skolan, till Åland...
Har du förändrats - Ja det måste jag nog påstå!
Nu:
Vilken klass går du i -
Tagit studenten förra året!
Vad har du för hårfärg - Blond
Hur lång är du? - 1,66 fortfarande
Vem är du kär i - Johan
Har du nån Pojk/flickvän - Ja, Johan
Vad brukar du göra på fritiden - Umgås med vänner, pojkvän, familj
Vilka umgås du med - Alma såklart!
Hur ser du ut - Så som många andra vill se ut, fin kroppshållning, inte för smal, inte för tjock, speciella ögon...Söt!

Har du:
Kysst någon -
Ööhh näääää!!! Klart va fan!
sovit brevid någon med samma kön - Sover hos Ida ibland och då delar vi säng
sovit brevid nån med motsatt kön - Sover ofta med älskling
slagit ner nån - Jo det har väl hänt typ
Ljugit för en bra vän - Ja, tyvärr....
Svikit någon - Blivit sviken, svikit...

Vem:
Skrev du senast till på msn -
Nia
Kramade du senast - Johan i morse när vi möttes i Farsta
sov du hos senast - Johan
Vill du vara just nu - Mej själv men jag skulle gärna kunnat ta egenskaper och förmåner av andra =P
Ringde dig senast - Åsa eller Mamma

Vad:
Drack du senast -
halft avslagen läsk
Köpte du senast - Isglasspacket på coop, eller en parkerings biljett
Gjorde du igår - Körde en jävla massa bil!

ska du göra imorn - Jobba =D
Vill du göra just nu- Vill och vill, borde! Städa rummet och garderoben!
Åt du senast - Ett äpple
Är närmast dig som är rosa - Har Rosa på min tröja



Kärlek :
Du är kär nu -
Alltid i Johan
Du har sårat nån så den började gråta - Johan...förra veckan men han sårade mej först
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Johan förra veckan

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
Ja, att inte bli tillsammans med Johan igen
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - ...
Jag har smugut ut utan lov - måååånga gånger!
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - Ja det händer...
Jag har en hemlighet som ingen vet om - Några
Jag har fuskat i ett spel - När jag var liten fuskade jag ofta!
jag har struntat i ett prov - Ja, allt från läxförhör till nationella...

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv -
Slog mej i huvudet igår, fast inte med flit
Jag har druckit alkohol - Ja
Jag har tagit medecier mot drepression - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - Ja, många gånger
Jag har vaknat gråtande - Ja, om jag har somnat gråtandes så vaknar jag och kommer på det som fick mig att bli ledsen och då fortsätter jag där jag slutade...oftast
Jag har somnat gråtande - Senast var igårkväll fast det var mest av ilska!

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
Har varit på en och det räcker tycker jag!
Jag har sett någon dö - Mång av mina råttor har dött i famnen på mej...
Någon du Har känt som nyligen som dött - Nä kan jag inte påstå...



Kommentarer
Postat av: Sandra :)

haha :P tkr du va söt på bilden! :D

usch jobbig vecka!

2010-04-26 @ 21:01:06
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0