Om 8 timmar gar flyget hem!

Hej, sitter vid dator pa hotellet. Sista natten i USA nu. Imorgon kl 6 gar flyget hem till Sverige, forst ska vi dock mellanlanda i Chicago och sen vanta 4 timmar tills vi aker vidare till Stockholm,Arlanda. Langar hem nu! Inte for att resan varit trakig utan for att det ska bli skont att fa sova i egna sangen med alskling och fa traffa kompisarna, kunna borja prata svenska igen och sen far jag inte glomma mina bebbar som Jessica har. Jag funderar pa om jag ska sitta vaken tills vi aker fran hotellet eller om jag ska sova snart och ga upp vid halv 4 nar dom andra gar upp. For om jag gor det kan jag sova pa planet och sedan forsoka vanda dygnet ratt under resan hem.
Far se om jag orkar hamta rattorna samma dag som jag kommer hem eller om jag gor det pa onsdag.


Btw nu far jag veta att det ar storm i San Fransisco, alltsa dar ifran jag ska flyga, ar ju pa hotellet nu och det ar morkt ute sa jag ser anda inget men det ar tydligen orkan, bilar och trad blaser bort...saknades bara detta for att familjen Ankarstav inte ska fa komma hem i tid...

Kommentarer
Postat av: Anette

Haha nej det förstår jag, jag är sån som inte köper till nån, kanske bara therese, för isf så ska ALLA ha nått, så springer man runt som en galning o letar efter allt!! Då är det bättre och bara skita i att köpa till nån hahaha!

Ska vi inte ses när du kommer hem, jag har mkt fritid, och plus att du inte vart hos mig, eller jag hos dig (högdalen). Puss o kram

2010-04-12 @ 11:03:49
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: j

Du får fan hlr hämta dom idag iaf;) TIDIGAST IMORGON!

2010-04-12 @ 12:02:01
Postat av: Kusin

Vi kan baka isf ju :):)

2010-04-12 @ 16:32:35
URL: http://ankarstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0