Oj det blir en del bilder!

OKEJ!!!! Kollade just på alla bilderna och tänkte "SUCK! hur ska jag kunna välja bilder!? Jag kan ju inte vräka ut 1000 bilder och berätta om alla, vart ska jag börja?"

Kan lägga ut dom här iaf till att börja med...


Första dagen i USA-San Fransisco. Så här parkerar man bland annat i San Fransisco, annars fickparkering, bra skicklighet av att parkera samt stark handbroms krävs i denna stad. Lägg även märke till att ALLA bilarna i USA är rena om fler bilbilder kommer.


Åt middag på kina restaurang i China Town, snacka om att jag var trött!!!


Måste lägga en upp en bild på en spårvagn!


Coolt va?
Världens kurvigaste backe!


En godisbutik, vi köpte typ 1 kg och hon i kassan tyckte vi hade köpt jättelite! Sen fick vi allt i en JÄTTESTOR papperskasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0