Mammas rosa cykel

Tja, idag jobbar jag 16-20 och efter det ska jag till pälsk! Har bestämt mej at för att låna mammas rosa cykel till jobbet, vill komma hem till högdalen fort ikväll när jag är trött och hungrig så istället för att gå i en timme cyklar jag istället, lär ju gå så mycket fortare. Dock så är min egna cykel i idre (fråga mej inte varför,det var pappa som snodde den dit utan att fråga och nu får jag inte tillbaka den) hur som helst, mammas rosa cykel är 25 år gammal, har fotbroms som är lite seg så man måste använda handbromsen också, och växeln har fastnat på 3an som  är högsta växeln. Låter som en kul cykelresa men det lär ju funka eftersom mamma har använt den så mycket utan att klaga så mycket. Cykeln har även lite rost på några ställen men det är fortfarande MYCKET mindre än tex johans bil som bara är 13år.

Bloggar kanske mer ikväll om jag inte är helt slut =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0