Lite om vad jag vill göra för min lön

  • Köpa en Cykel
  • Ta mc körkort
  • Betala av skulder
  • Göra en tatuering (kanske)
  • Flytta till högdalen permanent
  • Gå ut på krogen för att fira nya jobbet
Detta är en del av min önskelista. Men hur ska jag få råd med allt? Visst en cykel kostar väl 500 (ska ha en billig sak)
Mc kortet kommer gå på några lax. Att bo i högdalen betyder en månadshyra på 1895, mat 2000, el 200, tv/bredband/telefoni 200. Tatueringen börjar ja bli tveksam över om jag verkligen vill göra en, tål att tänkas på...och korogen ska jag till på fredag eller lördag. Sen så ska jag ju betala tillbaka 10lax till mej själv och typ lika mycket till pappa. Kommer inte ha ett öre kvar i slutet av sommaren iaf...

Måste prioritera motorcykeln först för det är ett nyårslöfte ;) och sedan kommer det att betala av skulder. Jag har dock inte fått reda på om hur länge jag får vara på donken men hon snackade om heltidsanställning men om det är permanent eller om det är bara under sommaren vet jag inte.

Kommentarer
Postat av: PlingPlong

vilken donk??? =D den i c lr? =P kanske hälsar på nån gång om du vill, haha =)

2010-04-19 @ 20:28:58
URL: http://plingplongis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0