Jetlag

Gick upp kl halv 4 på morgonen San Frasisco tid, sen tog familjen 4:10 bussen (hotellbussen) till flyget och där checkade vi in och se gick vi på planet som skulle avgå kl 6. MEN när vi kört ut från gaten så får dom problem med datorn och planet kan inte lyfta så dom mixar huuuur länge som helst tills dom åker tillbaka till gaten och ber om mer hjälp...Efter 2 timmar avgår planet och då har man suttit SKITHUNGRIG i planet och skittrött och vill bara hem, resan blev sammanlagt 6 timmar istället för 4 eftersom det blev försenat. Sen i Chicago så byter vi plan till SAS som ska ta oss hem til Sthlm. Planet är i tid och det är inget strul (förutom att planet skakar like hell och klonkar innan det lyfter, har dom limat planet eller?) efter yterligare 9 timmars flygning med filmtittande, sovande, ätande och sett både en solnedgång och en soluppgång på ca 2 timmar så landar vi på Arlanda äntligen. Eftersom både mamma och speciellt pappa var så sjukt mosiga i skallen så fick jag köra hem...

Hur vi mår nu är ju en historia. Pappa har totaldäckat i sängen, mamma tvättar men går mest runt som en zombie, sen så kollar Erik på film och jag då? Jo det känns hela tiden sen vi kom till Sverige (kl 7-8 svensk tid) som att klockan är 4-5 men det är den ju inte så tiden går sjuuuuukt långsam, måste nog erkänna att ajg är lite mosig ändå, inte trött utan typ bakisseg. Har iaf tagit ett hårt tag i arslet och gjort klart köksgardinerna, lagat en öggla på en handduk samt lagt in resor i älsklings mjukisar. Nu kommer han bli glad ikväll...Tänkte inte uppdatera något mer av USA resan ikväll för jag måste vänta på att pappa ska lägga in bilderna på datorn, han har nått specialprogram osv. Dessutom har jag inte tid heller för jag ska försöka baxa lite tid av Ida så vi kan ses ett tag och sen vid 9 kommer älskling hem och då ska jag gosa mej fast vid honom för resten av livet...nej jag menade natten haha ;) (A)


Kommentarer
Postat av: Jessan

Välkommen hem :D längtar efter lite bildupdate ;)

2010-04-13 @ 15:59:44
URL: http://jordentilljessica.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0