JAVLA SNO ATT FORFOLJA FAMILJEN ANKARSTAV!!!

Tro det eller ej, efter 20 mils resa sjonk temperaturen fran 25 grader till 4...och inte nog med det sa har det snoat under natten sa varan bil har blivit vit istallet for rod. Det kan inte snoa pa en cab!!
Igar sa kopte jag och familjen jeans pa en Outlet, mina jeans kostade bara typ 250kr sa jag kopte 3 + 3 toppar =) Levi's var market, tank er att i Sverige kostar pracis likadana jeans over 1000kr! Dessutom fick familjen mangdrabatt sa 9 jeans, 3 shorts, 4 toppar och ett skarp gick pa 2000kr typ! Markesklader, snacka om att sverige har overpriser, hade vi kopt samma sak i sverige hade allt gatt pa langt over 10 000! Tyvarr har vi inte sa mycket plats i bilen sa jag kan inte kopa massa jeans, skor och andra klader till er i Sverige. Ska daremot kopa 2 par skor till Jessica och 1 par till Ida. Sen far ni resten slass om utrymmet som ar kvar i bilen...

Kommentarer
Postat av: Anette

Neej snööö? Hat, det snöade här igår och alla fick en chock! Idag var det sol igen!

Ska du köpa Converse till alla vaa? De är billigare där, typ 300 istället för 700 här faan!

Puss hoppas ni har sol snart igen! /kusiiin

2010-04-07 @ 00:14:23
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: Jessan

mjaa, bara gått med april en gång, hon tyckte det var läskigt i början o ville bara gömma sig i mitt byxben, haha, men sen gick d bra:) tror en neger ska få gå med idag

2010-04-08 @ 10:13:59
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

Hahha xD jaafyfan vi måste ses och se Torkel i knipa! :D var aslänge sen jag såg den! 8D haha

längtar tills du lägger upp massa bilder från din resa :D

2010-04-11 @ 11:25:29
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0