Filmkväll hos Anette

Jag var ju hos min kusin Anette i fredags men jag har inte uppdaerat det i bloggen som ni kanske märker... Vi var iaf hos henne och åt tacos och kollade på film, det blev 3 av 7 filmer i en serie som heter "The nightmare"
Ni känner säkert igen den här figuren som dessutom spelas av en svensk skådespelare ^^


Den första filmen i serien har även en till mycket berömd skådespelare som medverkar. Detta var hans första film, kan ni se vem det är?






Idag tänkte jag bara ruttna! Ska bli så jävla skönt att få börja jobba på onsdag, bara 2 dagar och 2 timmar kvar tills jag börjar mitt nya liv som ICKEarbetslös. Hoppas tiden går fort för jag har verkligen tråkigt just nu och morgondagen kommer typ se likadan ut...

Kommentarer
Postat av: Jessan

här kommer Freeeddy, ondskefullt skratt

2010-04-19 @ 16:22:50
URL: http://jordentilljessica.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0