Bloggar i garderoben XD

Som många redan vet så snyltar ajg på grannens internet i villan bredvid och det betyder att jag itne har så jättebra täckning men tillräckligt för att internet ska gå fortare än det internet vi har i vårt eget hus (som jag ändå inte kan ansluta till för att pappa har kod på det men tappat bort koden...smart). För att få tillräckligt med täckning för att internet ska hålla igång så måste jag sitta så nära grannhuset så mycket som möjligt, alltså är täckningen bäst i badrummen på översta och mellan våningen, men vem vill sitta där och blogga m.m.? I mitt rum som är så långt ifrån grannhuset som det går är täckningen otroligt dålig och bryts ofta och sedan tar det 100år att omansluta om man inte går till badrummet. Men sen provade jag om det gick att sitta i min garderob som är ca 1,5meter från mitt rum och där funkar internet utmärkt! Kanske inte världens skönste plats fast jag sitter på ett fårskinn som gör det hyffsta mysigt så nu kommer jag göra om min garderob till inte bara klädförvaring utan till en myshörna där ajg kan använda internet, smart va?

Kommentarer
Postat av: Jessan

ÅH vad roligt att du trivs! Jag byter till ditt McD om ett tag ;) Hoppas verkligen jag kommer trivas och lära mig allt snabbt!! Hur långa arbetsdagar har du?

2010-04-28 @ 10:34:25
URL: http://jordentilljessica.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0