Ar i USA

Hej alla, antligen en dator =) nu ar klockan 20:49 har strax soder om San Fransisco. Ar i en mindre stad som heter Marina nanting =P
Sen i lordags har jag och familjen varit i San Fransisco, satan vad jag alskar den staden (klagar inte ens pa dom branta backarna man nastan kan kalla stup i staden!) =) mysig som fan och allt folk ar sa javla trevliga!! Har varit valdigt mycket i China Town som ligger i SF. Har aven hyrt cykel med familjen och cyklat over golden gate bron. Vi tankte besoka Alcatraz (ett nedlagt fangelse som ligger pa en o vid SF men biljetterna dit var slut och om man ville ha specialbiljetter (dom enda som var kvar) sa skulle det ga pa typ 600svkr per person!

Har massaor med bilder men jag kan inte lagga upp nagra for ens jag kommer hem fran USA eftersom jag sitter pa hotellets dator och dessutom sa har jag inte nagon sladd sa jag kan fora over bilder. Ni far se massor nar jag kommer hem, bade pa facebook och har pa bloggen.

Vi har ju hyrt en bil for att kunna bila runt har i chicago och vi bokade en Cab som sagt och nar dom rullade fram den sa var det en rod/morkrod FORD MUSTANG! ni far se bild sen ocksa. Sjukt snygg fast enligt lag maste man vara 21 for att fa kora bil har sa nar vi kommer ut i oknen sa ska jag fa tjuvkora lite hehe!

Appropa bilar. ALLA bilarna har ar skinande rena och det finns inte manga bilar som ar aldre an 2005 skulle jag gissa pa. Dessutom ar alla bilarna gigantiska. Nar vi fick aka bil till biluthyrningen sa fick vi varsta Jeepen men den rymde seriost mindre an varan mustang =P skitbil dvs!

Polisen har ar skittrevlig till skillnad fran i Svrige (alla har ar trevliga om man jamfor emd sverige) men man ser inte polisens bilar eftersom som ar svartvita sa nar vi ikvall gick fran restaurangen sa kom en polis nar vi gick over gatan mot rott, vi blev skitradda men han vinkade bara och log hehe.

Idag sa besokte vi en skitstor skog som ar nagon sorts naturreservat (tror den hette Mare Wood Forest) och dar ar traden skitstora (bilder kommer sen) sag ut som en dinosaurieskog!

Nu kommer jag inte riktigt pa vad jag ska skriva men jag vet att det ar typ 10000grejer, sma grejer som att dom plagar djuren i china town, assa djur som ska bli mat, sallskapsdjur varnar dom bra om och deras djuraffar ar tom battre an den i stuvsta!

Nu ska jag ner i poolen ett tag och inviga min nya bikini. Puss pa er jag hoppa jag kan uppdatera senare under semestern annars kan ni bomba min pappas monil med sms hihi fraga johan efter nrt for han har det hehe ;)

Kommentarer
Postat av: Jessan

haha aaaw :) Kolla min blogg om du vill se bevis på levande råttor ;)

2010-04-01 @ 12:38:29
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Nadja

Alcatraz tycker jag absolut ni ska ta å åka över till när ni är i SF. Jag ångrade inte en trippen :D

2010-04-01 @ 20:09:21
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: Anette

ååh vad kul att du har kul! Hälsa alla :D:D

ps. ät på dunkin donuts el krispy kreme mmm

2010-04-02 @ 00:04:55
URL: http://ankarstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0