ANTLIGEN SOMMARVARME!

Nu ar jag i Phoinix som ligger i Arizona, typ vid Mexikanska gransen, tankte gora en liten uppdatering aven om jag kommer lagga upp inlagg dag for dag med bilder och allt sen nar jag kommer hem. Idag borjade vi kora med bilen oster ut fran San Diego. Da lag tempen som lagst 48F det ar typ 10-12 grader och sen nar vi kom in i Arizona sa steg det anda upp till 86F som hogst och vid 80F ar det ca 27 grader sa antligen fick jag sommarvarme och vi korde med caben nere sa solen kom in i bilen pa riktigt...dock har jag brant ena laret som legat i gassande sol under hela bilresan. Kommer nu ha ca 1,5 veckor pa mej att sola ikapp resten av kroppen, efter bara en kvart vid poolkanten har jag fatt bikinilinje pa ryggen sa det gar framat men jag maste kopa solkram solskyddsfaktor 8 eller natt, mamma har ju med sej en 30+ men da blir man ju inte brun, langtar tills ajg kan lagga upp alla miljoner bilder har pa bloggen sa ni far se mer av min resa, det ar inte sa kul att lasa bara en text dar man dessutom bara kan skriva A och O och inte 'A  'A'   'O'
Lite svarlast kanske?

Kommentarer
Postat av: PlingPlong

japp de e chris -_-' aja, har rett ut de nu så nu ere luugnt^^ och lyllo -_- precis när nästan all snö va borta började de i morse SNÖA igen!?!

2010-04-05 @ 10:48:31
URL: http://plingplongis.blogg.se/
Postat av: Jessan

njut av resan!!! alla lever!!!;)

2010-04-05 @ 22:17:05
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Jessan

Wow:D Om du får dom för så billigt så vill jag ha ett par bruna eller vita.. eller svarta!! :) :) Kostar dom inte mer än 300 så kan jag ju alltid betala ett par sj:) PUSS

2010-04-06 @ 10:59:30
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0