Tjejkväll hos kusinen

Tja, kom hem för ett tag sedan och började uppdatera min blogg som ni kanske märkt...

Igår var jag på tjejkväll hos min kusin i hennes nya studentlägenhet. Det var jätte mysigt, tyvärr kom inte Kajsa för hon hade glömt att hon skulle dit så hon var på någon inflyttningsfest i västerhaninge hos sina fosterföräldrar så hon kom aldig så då fick jag leka frisör på egen hand. Färgade Idas hår med rött och Svart (folieslingor) för första gången. Det blev skitbra =) och imorgon ska jag och Ida åka till mormor och morfar och visa upp resultatet (dom kommer typ dampa loss på mej och henne) och sen så ska jag kolla efter frigolitskiva till mitt och Johans akvarium


För dej som gillar söta viner är det här skiiitgott dessutom är det bara 8,5%

Kommentarer
Postat av: kusin

å den kostar bara 49 kronor hahah :)

2009-09-13 @ 18:30:10
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: Ida

Får vi inte se bilden av din hälsosamma frukost ;P

2009-09-15 @ 16:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0