Sjuk fortfarande

Hej, kom hem från jobbet för inte så länge sedan. Idag var jag typ lika sjuk som igår fast idag så hade jag en annan station är vanligt =) men för att försöra dagen så började jag tjaffsa med cissi för att hon börja "jiddra" (förlåt kajsa jag kan itne låta bli) med mej om någon jävla filmjölk! Sen höll hon på att spyda hela dagen asså man fick lust att bara skrika på henne! 

Hur som helst jag och kajsa som jobbade idag hade iaf sjukt kul på jobbet trots allt och vi satt och jämförde varandras killar. Vanliga tjejer jämför killarna med vem som har den bästa, men kajsa och jag jämför vems kille som är äckligast haha ;)

Idag tog det även över 1,5 timme att komma hem. Klockan 13 så gick jag och Kajsa till bussen, hon skulle inte med den men väntade tillsammans med mej tills dem kom sen gick hon till Åhléns för att träffa sin pappa, jag tog 2an mot sofia och gick av i slussen för att sedan upptäcka att ALLA t-banor åt alla håll var iställda pga nån brand i t-centralens tunnlar för blå linjen. Därför fick jag, sjuklingen gå till sthlm södra och ta tåget där ifrån till huddinge och sedan åka med bussen som var ca 20-25 minuter sen till högdalen. Asså snacka om problemdag för SL (och mej)! Tillslut kom jag hem över en timme senare än jag brukar och nu sitter jag vid datorn...

Skulle leta efter en bild som Sandra skickat till mej förut så jag gick in till "mottagna filer" för att se om den låg där...Det var mer än den bilden som låg där kan man ju säga och jag blir sjukt sne på att Johan har svårt att hålla koll på sina gamla bilder. Först för en vecka sedan "typ" var det en mapp med gud-vet-vad-bilder på hans ex i och nu bilder på ragg han raggat på internet me i typ februari (innan vi ens visste om varandras existens) samt en till bild på hans "gammel x" eller vad man nu ska kalla det som lutar sig mot hans mc (asså brudar som inte kan hantera en mc på riktigt ska fan inte vara i närheten av en, speciellt inte Johans =O =P)! Kajsa är ett undantag men det är för att hon är typ bäst!.

Asså jag lackar ur snart, om han och jag delar dator får han väl förfan se till att radera skiten så jag slipper lida för det. Nä nu är jag ganska sne, han får nog ta och rensa lite tycker man!
 
Ska glo på tv nu och sura ett tag över min pissdag! Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0