Min vardag suger!

Hej, idag var jag hemma från jobbet =( hade ont i öronen, feber, snorig som fan, hostig och sedan hade jag ont i foten som jag fick ont i igår utan speciell anledning. Asså den här veckan har varit en riktig skitvecka som alla andra (bortsett från att den här har varit liiite mer skit än alla andra)! Skulle verkligen behöva något annorlunda. Mina dagar är så tråkiga och jag har itne fått någon sommar i år då jag bara behövt jobba jobba och åter jobba.

Går upp klockan 5 och går till jobbet
Jobbar
Kommer hem från jobbet dödstrött och somnar eller städar lägenheten
Johan kommer hem sent och det blir ännu senare middag
Kollar på tv
Sover

Vaknar går upp klockan 5 och går till jobbet
Jobbar
Kommer hem från jobbet och somnar eller städar lägenheten
Johan kommer hem sent och det blir ännu senare middag
Kollar på tv
Sover

Enda gången det är annorlunda är om jag är ledig, då ser det ut såhär

Vaknar runt 8-9 då Johan går till jobbet
Går upp 10-11 och städar lägenheten och kollar på tv
(ingen har tid att träffas för att dom jobbar eller går i skolan)
Glor på tv eller städar lägenheten
Johan kommer hem sen och det blir ännu senare middag
Kollar på tv 
Sover...för att sedan gå till jobbet nästa dag

Fan jag behöver semester, det suger att vara vuxen men blir som mamma säger UTTÅKAD TILL TUSEN!

Att inte gå i skolan och träffa sina vänner utan istället li vuxen och bara jobba jobba jobba gör en så uttråkad och försoffad att man inte har lust med något annat än riktig semester... DÄRFÖR TÄNKER JAG ANNORDNA EN KRYSSNING TILL EFTER NÄSTA LÖNING!

Kommentarer
Postat av: Ida

Kryssning låter ju skoj, tänk om man hade råd med det =P

men vi lär väl ha rätt skoj nästa helg iaf ;)

2009-09-06 @ 20:31:56
Postat av: Sandra :)

Usch fyfan, du kan alltid komma hem till mig efter jobbet, men sov inte då xD hahah 8)

kryssning låter sjukt roligt! Men ahh, pengar har jag ju inga så jag kmr nog inte kunna hänga med :/

2009-09-06 @ 21:42:26
URL: http://sandwish.blogg.se/
Postat av: jessan

Mitt schema är slappt framöver:) :)

så då har iaf JAG ABSOLUT TID ATT SES, tsm med alla arbetslösa klassisar

2009-09-08 @ 11:39:54
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Lina

D é så svensson livet i sverige funkar!

Folk kan ha d värre!

Love L

2009-09-08 @ 12:07:13
URL: http://linasbargain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0