Lite bilder

godmorgon, vaknade för snart en timme sedan. Igår var jag på spel och filmkväll hos Alex tillsammans med Jessica, Sandra, Fredrik och såklart Alex ;) vi satt och diskuterade utgångar och fester osv... vi kom sedan på att jag har ju FF och LF (lillebrorsfritt) hemma i Huddinge så det blir fest där men bara dom från klassen och dom närmsta kompisarna är bjudna. Kompisars kompisar behöver inte ens tänka tanken på att komma dit!

Här följer lite bilder som jag tagit den senaste tiden =)


Kräftfisket gav resultat. Denna kräfta får jumbokräftorna man köper i butiken att se ut som räkor (flaskan är ingen 0,5l utan en 1,5l flaska!!)


Den lilla kräftan har samma stl som en "jumbokräfta"...


Sandras marsvin VÄRLDENS TRÅKIGASTE DJUR!!!


Daphne som skulle avlivas men slapp =D vi ska göra ett nytt försök med att ta bort dom envisa lössen =O






Fler bilder och inlägg kommer senare nu ska jag fixa mej och dra till kungens kurva med Kajsa


Kommentarer
Postat av: jessan

hittade du hem igår?:)

2009-09-10 @ 14:08:39
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0