Imorgon åker vi =D

Halloj, nu är det bara 11 timmar och 40 minuter kvar och så står jag och Sandra vid macken i Sumpan och ska få våran bil. Fan vad najs det ska bli, bara hon och jag åka till The Silent Way lååångt upp och bort från Sthlm! Imorgon måste jag vara utvilad. Ska nämligen köra 50mil innan vi kan övernatta för att nästa dag köra 40 mil och nå slutmålet där alla hundar väntar (och hästarna såklart). Så om det inte finns internet där uppe (det fanns det senast) så får ni klara er utan mej i 9 dagar.

Lite om idag

Idag gick jag upp 5 i 5 för att sedan klä på mej, pussa johan hejdå och sedan gå med den tunga packningen till t-banan. När jag kom till slussen så väntade jag på bussen och då kom en taxi med 2 tjejer och 2 killar i, typ i min ålder och det konstiga var att en av tjejerna hade bara på sej en kort svart klänning och strumbyxor och skor på sej, ofta men går runt så nu när det är höst tänkte jag. Såklart kom dom från krogen och var lagom (läs väl) dragna när de vinglade ut ur taxin och började strutta runt på trotoaren och kommentera när dom städade innne på donken. Då utbrast den halvnakna tjej "FAN MIN JACKA!!! den är kvar på spybar och jag har mobil, kontokort och busskort där vi måste tillbaka!!" Henne kompisar tveka men tillslut så hoppade dom in i en ny taxi och drog iväg. Satt kvar och tänkte, ofta man är så full att man glömmer nått sånt? Dessutom hade hon ju 6 ögon till som kunde sett om hon glömt något och att hon inte hade jacka på sej eller ens en tjocktröja...

Jag älskar torsdagar, lördag och söndagar då man ska jobba, man ser så många fulla ungdomar påväg hem från krogen och att sitta där nykter och mer pigg än dom fast man är trött är så sjukt kul. Alla deras kommentarer till varandra och vinglingar fram och tillbaka mitt i gatan. Det är fan nästan roligare än att vara full och vinglig själv...eller inte XD

Efter att dom dragit kom kajsa till bussen och hon såg ut att frysa efterom hon hade tjocktröja och vinterjackan på sej, typ som att det var 5-10 minusgrader ute fast det snarare var 10-12 grader varmt. När vi kom till jobbet dumpa jag packningen hos vakten och sedan gick vi och bytte om, dagen flöt på och det var bara roliga personer som jag fick jobba med idag. Efter jobbet så bytte ja om och mötte Kajsa vid vakten (vi byter inte om i samma omklädningsrum) kajsa ville sitta och ta igen sej lite efter jobbet (fast hon suttit 30minuter på lunchen) men fotöljerna hos vakten är sjukt sköna så där sitter man sällan för länge, vi satt där och snacka lite skit och hon smsade, sedan gick vi till bussen och åkte till slussen där vi tog hässelbytåget mot råcksta, kajsa skulle gå av i t-centralen men ångra sej och följde med till råcksta för att ha nått att göra tills hon skulle träffa sin kille i stan, sen var det kul att snacka lite skit också.

När vi gick av så skulle nästa tåg mot stan gå efter 7 minuter så jag väntade med henne på råcksta station tills tåget kom, sedan gick jag till Sandra och började härja i hennes lägenhet ^^ (som vanligt) alla vet när Rose är på besök hos Sandra jaooo. Sen skulle vi handla mat till resan så vi fick låna hennes pappas volvo, det var en sport att köra den. Inte att den gick fort utan att det var annorlunda med kopplingen samt växlarna men det gick jättebra ändå, inga bucklor ;) sen satt vi och höll på med datorn och sen åt vi middag, det blev korvstråganoff namnam* ^^ sen var det dags för idol jaoooo. Efter idol gick jag och duschade och nu sitter jag här, ska avsluta inlägget så vi kan börja se film innan det blir försent, inte för att vi kommer komma isäng sent för vi kommer ändå inte kunna somna på grund av tankarna inför morgondagen XD

Nä nu måste jag sluta för Sandra har börjat med sterotypa beteenden...Hon har öppnat fönstret till sitt rum och sen börjat sjunga "ser du stjärnan i det blå"...inte sådär skrikit som hon brukar utan typ "seriöst" och då är det illa

BYEBYE hörs vid tillfälle




Kommentarer
Postat av: Sandra :)

HAHHA! jao då är det illa ;D

<3

2009-09-24 @ 21:46:17
URL: http://sandwish.blogg.se/
Postat av: jessan

det var en jävel att skriva långa inlägg!;P

2009-09-25 @ 16:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0