Hundvakt på lördag =D

Hej, det blev inget inlägg igår för jag satt över 3 timmar i luren med Johan och tjaffsa bland annat. Hur som helst så missa ja även idol igår.

I morse när jag vaknade var jag skitlåg för jag hade drömt skitskumma och läskiga saker. Sen sågick vi ut till hundarna och gjorde de vanliga morgon rutinerna.

Jag ringde macken idag och frågade om jag kunde hyra bilen en dag till och det gick bra. Anledningen är att ajg och Sandra ska var hundvakt åt 60 hundar på morgonen. Ägarna ska till vilhelmina på något möte och nu är det bestämt att vi ska ansvara för alla hundar och se till att dom får mat och inte har ihjäl varndra samt håller käften. Så hela lördagen och söndagen lär jag och Sandra vara stumma efter allt skrik på vovvarna XD

Nu ska sandra blogga ^^ Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0