Min jättebebis

Hej, nu är det kväll och både jag och Sandra är helt slut fast vi inte ansträngt oss så mycket idag. Luften här uppe är helt annorlunda så det tar ca 5 dagar innan man vänjer sej och orkar vara vaken längre stunder.

Idag väcktes vi av Sandras väckarklockakl 8 men vi gick inte upp för ens kvart i 9. Då åt vi frukost och grejade och sedan gick vi ut till hundarna och matade dem, plockade bajs och lät dem springa lite i stora gården. Sedan var det lunchtime och då gick jag och Sandra och åt lunch, det blev mickromat för vi är såååå lata ;) sen satt vi och spelade Uno en bra stund.


Efter ett tag gick vi ut till valparna och gosade massor samt pussade på våra gamla pojkar från förra året. Dom var jätteglada att se oss. Sen gick vi in för att värma oss eftersom det var lite kyligt ute. Vi spelade mer Uno och grejade med datorn. Efter ett tag blev vi uttråkade och då gick vi ut till valparna och tog dem gräsmattan ett tag sen kom Zarroc och skrämde slag på valparna genom att bara nosa på dem, valparna kastade sej upp i knät på mej och satte sig runt med så nära de kunde och så pep dom som gnisslande dörrar. En stackars valp gömde sej under Sandra som satt på huk en meter från mej.

Sen blev klockan 6 och vi gick tillbaka med valparna, matade med och deras mammor samt gick in och åt middag och spelade vaddå?... jo Uno!! Sen gick vi ut med Catte och Sofie och plockade rönnbär som det ska bli sylt och saft av =) vi ska plocka mer imorgon i ett annat träd hos någon granne eftersom det var för mörkt att se samt att många av bären var vissna. Nu sitter jag och Sandra inne och bloggar (snart är det hennes tur) sedan blir det popcorn och film 8D

Efter ett år ser min bebis ut såhär!


För ett år sedan var han lite mindre ;)

Bilder från resan upp :)


Bilen jag och Sandra hyrde, den går fin fint ^^


Happyface ^^ äntligen påväg


På väg upp tog vi 2-3 bensträckare, passa även på att pissa mellan främre och bakre bildörrarna så inte allmänheten såg när dom for förbi på motorvägen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0