Dött på bloggen

Hej, det blir inte mycket bloggarnde den här veckan, har inte så mycket tid för det. Just nu är jag hundvakt åt Basse och sedan så bor jag hos mina föräldrar och deras internet är seeeeeegt så jag orkar inte blogga. Nu är jag dock hemma me älskling men det är för att jag ska jobba imorgon. Fick lämna Basse hos päronen, han var ledsen när jag gick =(
På fredagmorgon kommer jag åka till storuman, ska köra bil en hel dag med sandra vid min sida och jag längtar sjukt mycket men sen så har hon en dator med sig och vi kanske har tillgång till internet medan vi är där men det är inte säkert, ska ta MASSOR av bilder och sedan förhoppningsvis filma ^^ Måste äta middag nu hörs sen någongång då jag även laddar upp bilder.

 Puss hej


Kommentarer
Postat av: jessan

ha så kul!!

2009-09-22 @ 11:59:10
Postat av: plingplong

haha, du får komma me Basse igen =D han e rolig^^ i motsats till den här SO-lektionen jag är på V_^.^'

2009-09-22 @ 15:21:10
URL: http://plingplongis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0