Det blir svart

Bestämde mej att färga bort det blonda iaf med min hederlig svart/blåa ^^ orka se ut som alla andra brudar och sen ville jag absolut inte ha blont när ja snacka me Johan
-Hej, älskling jag är typ....misslyckat blond, kolla mmset du fick av mej
-Kan inte nu för jag jobbar men sen
-Jag funderar på att färga svart/blå som jag hade förut
-Okej
-Eller ska jag vara blondare kanske? Fast du gillar inte blonda har du ju sagt iof
-Nja, alla mina ex har ju varit blonda så det spelar inte så stor roll




MYASS att jag ska jämföras med hans ex liksom eller vara lika dom på något sätt!! Usch nu tänker jag på det som hände här om dagen, jag vill aldrig vara blond!!!

Efterbild kommer sen


Kommentarer
Postat av: Plingplong

haha, förstår dej precis^^'

2009-09-02 @ 18:45:27
URL: http://plingplongis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0