Brist på rubriknamn

Äntligen hemma och mina knän värker =(
Idag jobbade jag och det var typ totaldött på jobbet, vi hade väl max 100 gäster idag så allt var skiiitlugnt ^^
men jag har så dåliga skor så nu har jag fått knäproblem så jag hoppas mina nya skor snart är ingådda av mamma =P

Idag så har jag käftläkartid kl.15:30 i huddinge men innan dess ska jag åka hem till mina föräldrar och hämta bilen för att sedan åka till tandläkaren och efter det så ska jag åka hem och hämta tvätt som ska tvättas hos mina föräldrar. Johan har iof bokat tvättid nu på torsdag men varken han eller jag har några underkläder eller strumpor kvar samt att jag inte har en enda topp kvar =O

Nu ska jag skutta runt lite på internet och kolla vad folk har för sej innan jag åker till mina föräldrar =)
Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0