Bedövad

Fan va min tand ilar till och från =( jag va hos käftis idag och dom skulle fixa en tand på mej, jag har nämligen för djupa hörn/tuggtänder så dom fick borra och lägga i fyllning och hela skiten, Såklart fick jag bedövning och sprutan gjorde ont som FAN men sen blev jag heeelt bedövad och jag började dreggla och garva för att jag inte kunde prata. Hela högersidan av munnen var helt bedövad och det höll i sej i typ 3½ timme men nu när bedövningen släppt har jag ilningar till och från i tanden dom borrat i...i december kommer jag få göra samma sak fast på andra sidan av munnen... Idag har jag inte jobbat heller för att jag mådde illa som fan imorse och sen så har jag och Johan tvättat idag =)

Tyvärr börjar jag bli förkyld, blir så lagom störd på när folk jobbar super förkylda på jobbet! det förstör för oss andra som bara blir smittade

Nu är jag sjukt trött så jag ska sova och imorgon ska jag jobba.  Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0